خبرنگاران از زندان بندرعباس بازدید کردند

بیش از 50 خبرنگار رسانه های مختلف در دومین روز بازدید از مرکز رسانه های قضایی از بخش های مختلف زندان بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

در دومین روز از هفتمین رصد مرکز رسانه قضایی، خبرنگاران حاضر در این تور رسانه ای از سلول های زنان و مردان، کارگاه ها، سالن اجتماعات، سالن غذاخوری و اتاق های آموزشی زندان بندرعباس بازدید و با زندانیان گفتگو کردند.

مجتبی گرهمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: رسانه یکی از راه های ارتباط مردم با دستگاه قضایی است و رسانه ها و خبرنگاران می توانند در انعکاس واقعیات بسیار موثر باشند. تصویری از دستگاه قضایی.

وی با اشاره به اینکه این بازدید وضعیت واقعی زندان های استان را به تصویر می کشد، افزود: اداره زندان ها بر اساس اصول مدرن جرم شناسی و جرم شناسی است.

قهرمانی تصریح کرد: رابطه زندانیان و زندانبانان رابطه خوبی است و برای زندانبانان آینده زندانیان و بازپروری آنها مهم است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: روانشناس و کارشناس مذهبی در زندان حضور دارند. برنامه های آموزشی، سوادآموزی، حرفه آموزی و کمک به ادامه تحصیل محرومان از آزادی اجرا می شود.

گرهمانی گفت: کرامت زندانی برای ما بسیار مهم است و همه مددجویان را افرادی شریف می دانیم که از روی سهل انگاری یا اشتباه وارد زندان شده اند.

وی از وجود 5 هزار و 156 بیمار در زندان های استان خبر داد و افزود: 116 بیمار زن و مابقی مرد هستند.

رئیس قاضی هرمزگان اذعان داشت: همچنین یک هزار و 573 زندانی در استان شغل دارند و از کارهایی که در زندان انجام می دهند درآمد کسب می کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها