خبر خوب نماینده مجلس برای کارمندان بانک

خبر خوب نماینده مجلس برای کارمندان بانک

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امکان تعطیلی همه ادارات در کشور وجود ندارد و می خواهیم بانک ها کار کنند. چه مفهومی داره؟ بنابراین خواه ناخواه بانک ها تعطیل می شوند.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در خصوص پیش بینی خود از سرنوشت تعطیلی روز شنبه گفت: تایید یا عدم تایید این مصوبه توسط شورای نگهبان در اختیار ما نیست زیرا رعایت موازین شرعی و قانون اساسی بر عهده این شورا است. ، و نظر اولیای امر امکان اجرای آن است. دارد و مورد تایید ماست.

نماینده ساری میاندورود با بیان اینکه مجلس بر اساس مستندات و با رعایت مصالح و منافع فعالان اقتصادی و نظرات مرکز پژوهش ها عمل کرد، یادآور شد: تعطیلات هفته ای 2 روز لایحه دولت بود و دولت موافقت کرد. 2 روز در هفته تعطیلات به آرامی در حال حاضر پنجشنبه یا شنبه. هر کدام مخالفان و حامیان خود را دارند. موافقان و مخالفان بیشتر دیدگاه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشتند.

این عضو شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال در بحث اجتماعی گفته می شود که پنج شنبه بیش از صدها سال است که جزء امور فرهنگی خانواده ها بوده است. مثلاً زیارت اهل قبور روز پنجشنبه است.

وی ادامه داد: پنج شنبه که نمی تواند روز تعطیل باشد، باید صددرصد روز کاری باشد و تعطیل محسوب نمی شود، زیرا وقتی 2 روز را تعطیل جدی کردیم و 44 ساعت کاری را 40 ساعت کردیم، یعنی آن ساعت ها را می خواهیم. ، زمانی که یک کارمند با جدیت بیشتری در محل کار است. در حال حاضر بحث این است که روزهای کاری بازدهی بالایی ندارند، یعنی نیروی کار شنبه-پنجشنبه جمعه و جمعه تبدیل به شنبه شده است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی افزود: اگر تعطیلات 2 روزه شود مردم تقریباً 2 روز در اختیار خانواده خود خواهند بود و می توانند اوقات فراغت و رفاه خود را سپری کنند و زمانی که سر کار می آیند. واقعا به مدت 5 روز کار خواهد کرد.

مدیران خودرو ام وی ام (صفحه خبر)

وی خاطرنشان کرد: برخی از حامیان تعطیلی سبت می گویند که ما با دنیا روابط تجاری داریم و حتی کشورهای اسلامی هم طبق برآورد خودشان به تعطیلی سبت پیوسته اند. بحث ها به این شکل پیش رفته است و منتظریم شورای نگهبان نظر بدهد و انشالله تصمیمات به گونه ای اتخاذ شود که تصمیم شورای اسلامی بهترین تصمیم برای ضابطین باشد. دولت در لایحه آورده است.

بابایی کارنامی درباره تعطیلی بانک ها و مراکز خدماتی در روز شنبه یا اینکه دولت تصمیم بگیرد، گفت: هنوز مشخص نشده است اما تعطیلی تمام ادارات در کشور امکان پذیر نیست و می خواهیم بانک ها باز باشند، می گوییم که دنیا شنبه ها تعطیل است و این یعنی بانک ها نیز تعطیل هستند. چه مفهومی داره؟ بنابراین خواه ناخواه بانک ها تعطیل می شوند.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: تصمیم گیری در این زمینه در اختیار و مدیریت دولت هاست اما خواه ناخواه برخی تصمیمات ارتباط بین بخشی دارد حتی بازار تعطیل است. چون وقتی دولت و خدمات تعطیل است، یک فعال اقتصادی یا بخش خصوصی چطور می‌تواند به جایی برسد؟ آیا آنها در این بخش خانواده ندارند؟ بهره وری فقط به ساختار اداری مربوط نمی شود، دولت ها نمی توانند برای بخش خصوصی تصمیم بگیرند، اما طبیعی است که با معاملات پشت سر هم محبوس شوند.