خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیران عامل بانک سپه و بورس کالای ایران

مراسم افتتاحیه خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران با حضور دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر سید جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم از اقدامات و برنامه های علمی موثر این شرکت در حوزه بازار سرمایه تقدیر و تشکر کرد و گفت: ابزار طراحی شده بر پایه طلا در شرکت بورس کالای ایران با توجه به ریسک پایین معاملات می تواند سهم بسزایی در تعادل قیمت ها در بازار داشته باشد.

مدیرعامل بانک سپه اجرای معاملات اوراق گواهی سپرده طلا را دستاوردی بزرگ خواند و تصریح کرد: معاملات و سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل حفظ ارزش ارز و قدرت خرید همواره مورد توجه مردم و سرمایه گذاران بوده است. بنابراین این دستاورد می تواند از نظر روانی کمک شایانی به کنترل تورم و ثبات اقتصادی کشور کند.

دکتر ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعاملات و گسترش همکاری های بانک سپه و شرکت بورس کالای ایران، گام های بلند و موثری در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور برداشته شود.

در ادامه دکتر سید جواد جهرمی مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و معاملات انجام شده در این حوزه از تلاش و سرعت کار بانک سپه در تامین شمش طلا به خزانه قدردانی کرد. گفت: شمش طلا با گواهی سپرده معاملات با استقبال خوب مردمی مواجه شد که ضرورت افزایش ظرفیت صندوق های بانکی را نشان می دهد.

دکتر جهرمی سرمایه گذاری در بازار طلا با حداقل سرمایه تضمین اصالت و ارزش طلای خریداری شده دریافت کد بازار مالی بورس کالا در 24 ساعت امکان تحویل شمش طلا از خزانه بانک امکان تراکنش‌های آنلاین، نگرانی پایان ذخیره‌سازی و سرقت طلا، شفاف‌سازی، معافیت از قیمت و مالیات را از مزایای معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا عنوان کرد.

در ادامه مدیران عامل بانک سپه و شرکت بورس اوراق بهادار با حضور در انبار شمش طلای بانک سپه، این صندوق را به طور رسمی افتتاح کردند.

مراسم افتتاح و بهره برداری از خزانه شمش طلای بانک سپه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک سپه و بورس کالای ایران، 23 آذرماه برگزار شد.



آیا این خبر مفید بود؟