18 بانک به بورس کالای ایران پیوستند/ بیش از 2 میلیون تن کالا از شرکت های استان مرکزی در بورس کالا معامله شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل سازمان بورس کالای ایران امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اراک گفت: 49 میلیون تن کالا به ارزش 17 آذرماه بیش از 500 هزار میلیارد تن عرضه شده است.

سلطانی نژاد گفت: واحدهای تولیدی از جمله پتروشیمی و پالایشگاه شازند، آلومینیوم ایران و سیمان ساوه از جمله واحدهای پیشرو استان مرکزی هستند که سهام آنها نامزدهای زیادی در سازمان بورس دارد و امسال حدود 2 میلیون و 241 هزار تن محصولاتی از شرکت ها به ارزش 16000 میلیارد تومان معامله شده است.

وی ادامه داد: شفافیت در بورس کالای ایران به این معنا نیست که معاملات دو نفر برای دیگران توضیح داده شود، بلکه به این معناست که دستگاه های نظارتی توانایی ورود و نظارت بر روند معاملات را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بورس کالای ایران با اشاره به اینکه تابلوی معاملات به صورت زنده در بورس کالای ایران نمایش داده می شود، افزود: . از بینی اصلی استفاده کنید.

سلطانی نجاد گفت: مدت زمان فروش محدودیتی ندارد، اما عرضه کننده مدت فروش خود را اعلام می کند و برخی کالاها به صورت محدود تولید و برای مدت کوتاهی عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر صنایع پایین دستی برای بورس تعریف نشده است، اما بورس محل معاملات است، ما تنها بورس کشور هستیم که چند ماه است شروع به تسویه آن کرده ایم و در حال حاضر 18 بانک متصل هستند. مبادله کالا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید