خطر صهیونیست جهانی نه تنها غزه و فلسطین بلکه همه دنیا را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج


، خوجت الاسلام میتبی ذوالنور. در برنامه به افق فلسطین گفت: وقتی از اسرائيل اما وقتی دو کلمه صهیونیست و یهودی را ذکر می کنیم، قرآن از یهودیان به عنوان قومی برتر یاد می کند که در غضب خداوند گرفتار شده اند. در واقع، یهودیان به عنوان قوم برگزیده انتخاب شدند، اما زمانی که برای جنگ با خدا وارد شدند، خشمگین شدند.

وی ادامه داد: اساس صهیونیسم در مسیحیت است; عقیده یهودیان این است که مسیحا باز خواهد گشت، مسیحیان را از سراسر جهان جمع خواهد کرد و این قوم را به سرزمین موعود، فلسطین هدایت خواهد کرد. به عقیده آنها باید حکومتی تشکیل شود زیرا تشکیل حکومت بر اساس همین اعتقاد صهیونیسم، مقدمات بازگشت مسیح را فراهم می کند؟ مسیحیت یهودیان را از سراسر جهان جمع می کند. اکنون با این ایمان در سرزمین فلسطین ساکن شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه یهودیان صهیونیست نیستند و برخی از مسیحیان صهیونیست نیستند و برخی دیگر صهیونیست نیستند، گفت: صهیونیست ها دولت یهود را آغاز ظهور مسیح می دانند. یهودیان افراطی با این باور برای خود کلاه می دوزند.

ذوالنور در پاسخ به این سوال که چرا نام پسر بوش بوش دبیلوس است، گفت: این سوال از پدرش پرسیده شد که او پاسخ داد زیرا جورج واکر برابر با عدد 666 است که نام دیکتاتور آخرالزمان است. عراق، برای برگزاری دو جلسه به عراق رفت. یکی ملاقات با فرماندهان نظامی آمریکا در عراق و دیگری با رهبرانی که در عراق علیه صدام جنگیدند. گفت به آیت الله سیستانی بگو من برای مبارزه با دین نیامده ام چون سرباز مسیح هستم و برای دین می جنگم و هرکس با مسیح مخالفت کند نابود می کنم. این اعتقاد بوش از بدو تولد وجود داشت.

وی همچنین بیان می کند: در کتب یهود این سوال غلط و غیرمنطقی مطرح می شود که حضرت آدم با زنی شیطان پرست به نام لیلث ازدواج کرد و او 130 سال همسرش بود، حضرت حوا با مردی شیطان صفت ازدواج کرد و در این 130 سال هر نسلی به وجود آمد. توسط شیطان، پس نسل های قبل از یهودیان از شیاطین و حیوانات بودند. بر اساس همین نظر، بدنام کردن غیریهودیان اشکالی ندارد زیرا آنها از نسل حیوانات و شیاطین هستند و آداب و رسوم ازدواج ندارند.

وی گفت: یکی دیگر از اعتقادات صهیونیست ها این است که نه تنها مجاز به فریب غیر یهودیان هستند، بلکه باید یهودیان را تقویت کنند.

نایب رئیس مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه خطر جهانی صهیونیست نه تنها غزه و فلسطین بلکه تمام جهان را تهدید می کند، گفت: امروز فلسطین یک آرمان است و جنگ اعراب و اسرائیل وجود ندارد و موضوع از مرزهای قومی فراتر رفته است.

ذوالنور همچنین گفت: در شرایطی که فلسطین قبلا سنگ نداشت، امروز موشک های مقاومت را به سر اسرائیل پرتاب می کند. اکنون غزه دیگر تنها نیست، حتی شرایط به گونه ای شده است که کشتی های اسرائیلی نمی توانند سفر کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت موضوع مهمی است، افزود: گذرگاه رفح بین جنوب غزه و مصر یک جاده یک طرفه است. آنها اجازه ورود آب و غذا به غزه را نمی دهند و از طرفی خروجی را باز می گذارند و به مردم غزه فشار می آورند که خارج شوند، مردم غزه ترجیح می دهند بمیرند تا اینکه بروند. همه اینها به خاطر مقاومت است.

ذوالنوری در ادامه با قدردانی از دولت جمهوری اسلامی ایران و دیپلماسی قوی این کشور در جهان خاطرنشان کرد: امروز اراده برای تحریم رژیم صهیونیستی و تحریم مبادلات تجاری و اقتصادی با رژیم صهیونیستی وجود دارد و هر روز بر این اراده افزوده می شود. .


آیا این خبر مفید بود؟