مقاومت فلسطین بامداد یکشنبه در برابر تهاجم صهیونیست ها به غزه

بر اساس این گزارش، القسام اعلام کرد این تصاویر مربوط به تهاجم صبح یکشنبه رژیم صهیونیستی به غزه است که پس از آن رزمندگان مقاومت با موشک های زمین به هوا و ضدهوایی با حمله هوایی دشمن اسرائیلی مقابله کردند.

لازم به ذکر است که جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به مناطقی از غزه حمله کردند که با پاسخ موشکی مقاومت فلسطین همراه بود.

منابع فلسطینی همچنین تصاویری از لحظه شلیک موشک از سوی مقاومت علیه جنگنده های متجاوز صهیونیست به نوار غزه منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه به اهدافی در نوار غزه حمله کرد. در این حملات برخی از پایگاه های مقاومت فلسطین مورد حمله قرار گرفت، اما هیچ فلسطینی زخمی نشد.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: پدافند هوایی مقاومت در حملات بامدادی به نوار غزه با جنگنده های رژیم صهیونیستی درگیر شد و آنها را با موشک های زمین به هوا شلیک کرد.

همزمان شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری فوری گزارش داد که ارتش در پاسخ به شلیک مستقیم پدافند هوایی علیه شبه نظامیان این رژیم در نوار غزه، یکی دیگر از پایگاه های حماس را بمباران کرد. همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این خبر فوری اعلام کرد که حملات هوایی این رژیم بر فراز نوار غزه پس از بمباران تعدادی از پایگاه های حماس پایان یافته است.

ساعاتی پیش از این حمله، شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند موشکی که شب گذشته از غزه به اراضی اشغالی شلیک شد، پاسخی از سوی جهاد اسلامی به کشته شدن دو فرمانده مقاومت بوده است. میوه هفته گذشته پیش از این خبرگزاری شهاب شامگاه شنبه در کانال تلگرامی خود از شلیک موشک به یک شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی نوار غزه خبر داده بود. به گزارش این رسانه، منابعی به زبان عبری وقوع انفجار در یکی از شهرهای نزدیک غزه را تایید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید