سومی از هورداد الگوی مقاومت ملت ایران در برابر هرگونه تهاجم دشمنان است


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840611

قربان زاده گفت: سوم هورداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و الگوی مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود گربان زاده راوی دفاع مقدس در رشت به مناسبت سوم هورداد سالروز آزادسازی هرمشهر قهرمان در گفت و گو با … توس صبحگاهی؛ وی گفت: امروز سوم خرداد افتخار بزرگی در تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ماست. بندگان خدا وقتی در راه خدای متعال می ایستند و در صحنه های مختلف شرکت می کنند و با دشمن می جنگند، کاری می کنند که ظلم و ستم دشمنان همیشه به آنها بازگردد، «بندگان خدا قهرمانان آزادی هرمشهر شدند.



وی همچنین با تاکید بر اینکه حفاظت از آب، خاک و ناموس یکی از اولویت های مهم هر کشور اسلامی است، گفت: 12 خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و الگویی است. مقاومت اسلامی ایران.

راوی دفاع مقدس در رشت یادآور شد: جایی که دشمن می خواست به کشور ما نفوذ کند و در این زمینه برنامه ریزی می کرد، میهن به حضور جوانان انقلابی در این صحنه نیاز داشت. امروز بهترین الگو برای جوانان کشورمان همین جوانان هستند «که در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی از خود به جای گذاشتند.

آزادسازی خرمشهر با ایمان و ایمان قلبی جوانان مؤمن با کمترین توان و امکانات به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر به اذن خداوند متعال تنها با ایمان و ایمان قلبی جوانان مؤمن با حداقل توان و امکانات حاصل شد. منجر به یک حمله تمام عیار و شروع یک جنگ نابرابر از جنوب و شمال می شود. او به غرب کشور برخاست تا به نوعی رهبری خود را به قادسیه کشورهای مرتجع عربی خلیج فارس نشان دهد.

گربان زاده افزود: با حمله به عراق در 31 شهریور 1359 بنا به دلایلی، هرمشهر توسط نیروهای بعثی عراق اشغال شد تا جایی که نام منطقه را تغییر دادند و آن را محمره نامیدند. و ما آمده ایم تا بر در او بمانیم و دیوار باقی بماند. اما به لطف خداوند و فرمان خالق بزرگ خداوند معمار و معیار انقلاب امام خمینی (ره) و جان باختگان رزمندگان و مغز طراح نظامی جوان حسن باقری، قهرمان هرمشهر سرانجام در 12 خرداد 1361 پس از سال 576 آزاد شد. روزها.

راوی دفاع مقدس در پایان با تاکید بر کمک و همراهی مردم در شرایط سخت تحریم کشور اذعان داشت: امروز نباید اجازه دهیم غرب با سبک زندگی اسلامی در کشور نفوذ کند و در کشور نفوذ کند. دشمن با نفوذی که در فضای مجازی ایجاد می کند به دنبال غلبه مصرف گرایی و اشرافیت است. امروزه قطعاً یکی از راه های پیشرفت، سبک زندگی ما اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید