تهاجم رهبری ، مقاومت و محاصره اقتصادی توطئه خطرناک دشمن بود / این منطقه جهنم دشمنان خدا خواهد بود

زمان: 18:42
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777568

حسین سلامی گفت: «حمله به رکن اصلی قدرت انقلاب ، یعنی رهبری و عرصه وسیع عملكرد انقلاب ، یعنی. سرزمین های اسلامی و همچنین محاصره اقتصادی ملت ایران و تحریم های همه جانبه از دیگر اجزای توطئه خطرناک دشمنان خدا بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش فرماندهان پایگاه مقاومت سپاه ثارولا در استان کرمان ، ضمن تبریک ولادت رحمت بزرگ الهی پیامبر بزرگ اسلام ، گفت: : پیامبر بر م believersمنان حریص بود و نسبت به آنها شفقت داشت ، در وحی الهی قابل اعتماد بود و منبع الهام ، معنا ، دانش ، حقیقت ، عدالت ، عشق بود.

وی ادامه داد: از لطف خداوند متعال بسیار خوشحال و سپاسگزارم که در جمع وفادار برادران و خواهران گرانقدر در سرزمین مردم شریف و شریف استان کرمان ، سرزمین مردان و زنان زحمتکش مجاهدین شرکت کردم ، عاشق اهل بیت (علیهم السلام) ، صادق ، صادق ، با صداقت ، مهربانی ، دلسوزی ، سرزمین بیش از 6000 شهید جاویدان با آفتابی درخشان در آسمان شهادت ، یا شهیدی که جذابیت های آسمانی او در طول زندگی بیرونی و در دوره واقعی و زندگی درونی خود انجام داد.

شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و مجاهد خستگی ناپذیر بود
فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شهید سلیمانی یک عارف به تمام معنا و مجاهد خستگی ناپذیر بود و اگر بخواهیم او را بر اساس زمان جهاد طبقه بندی کنیم ، چهل سال و یک جبهه جنگید. خط برای جبهه اسلامی ایجاد شد. پس از دفاع مقدس ، جهاد فوق العاده ، غیرقابل مقایسه و بی نظیری را انجام داد.


سرلشکر سلامی گفت: دشت ها ، دره ها ، ارتفاعات کم و زیاد در سرزمین های دور و نزدیک ، خاطرات باشکوه و حماسه های ماندگار از نبرد همیشگی این مرد افسانه ای ، تاریخ ایران و اسلام در سینه او.


وی با تاکید بر اینکه تاثیرات باورنکردنی شهید سلیمانی در بازگرداندن عزت مسلمانان ، حفظ قداست مسلمانان و جلوگیری از تسلط کافران و مشرکان بر مسلمانان یک استثناء تاریخی است ، گفت: کرمان زادگاه زادگاه خود و این مردم زادگاهش است. نسل فداکاری. کسی که با او در زمینه های عزت ، عزت ، عزت امت اسلامی و ملت عزیز ایران می جنگد.


فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به همین دلیل هر کجا در کرمان قدم می گذاریم ، عطر مطبوع وجود این شخصیت بزرگ از جهان اسلام به سوراخ بینی انسان می رسد و این افتخاری بی نظیر برای کرمان و مردم این سرزمین “


ژنرال سلامی اعلام می کند: با گذشت زمان ، حاج قاسم زنده می شود ، در قلب م believersمنان جایگاه والایی پیدا می کند ، شایسته ستایش بیشتر می شود و با گذشت زمان شخص جایگاه حقیقت خود را احساس می کند.


وی با بیان اینکه عظمت جاودانه شهید سلیمانی ، دلسوزی معنوی این قهرمان و جلال عرفانی او نشانه الوهیت اوست ، گفت: آنها دوست دارند او را در وجود خود و این زندگی را در قلبها و زندگی را در قلبها مشاهده کنند. فقط برای انسان های الهی امکان پذیر است.


فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دشمن معتقد بود که عظمت با شهادت مردان بزرگ به پایان می رسد ، راه مسدود می شود و رهگذران در جاده می مانند و پرچم ها سقوط می کنند. دشمنان خدا تصور می کردند که او با ضربه زدن به شمشیر امام علی (ع) به امامت پایان می دهد. اما امیرالمومنین همانطور که در حرم کعبه متولد شد ، دوباره در حرم مسجد کوفه به عنوان یک حقیقت بزرگتر متولد شد.

شهادت افراد بزرگ ، قیامتی در دل ها ایجاد می کند
سرلشکر سلامی توضیح داد: عاشورا نیز نمونه ای است که دشمنان خدا می خواهند نور خدا را خاموش کنند ، اما حافظه شخصی می تواند نور تابناک شخصیت امام حسین (ع) را کم رنگ کند ؛ امام حسین علیه السلام ملکوت عالم را بیشتر و بیشتر در آسمان ، بیشتر و بیشتر در جهان فتح می کند و این ویژگی شهادت است.

وی با تأکید بر اینکه در حالی که این معنا و این حقیقت در کالبد امت تجلی می یابد ، روح آزادی ، آزادی ، عزت در بین مومنان و مسلمانان رواج دارد ، افزود: این رمز بقای امت اسلامی است ؛ شهادت انسان های بزرگ ملتی را به حرکت در می آورد و قیامتی در دل ها ایجاد می کند.

سرلشکر سلامی در توضیح توطئه دشمن علیه ملت ایران گفت: طرح دشمن برای شکست ما بسیار خطرناک و جدی بود زیرا همه نیروهای جعلی متحد بودند و برای پیروزی یک توافق سیاسی ، اقتصادی ، نظامی ، رسانه ای و فرهنگی قوی اتخاذ کردند. این ملت “.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اما چگونه این ملت در میان شورشیان به این اندازه بدرخشید؟ دلیل آن چیزی جز ارتباط امام و امت و منطق اسلام نبود.

وی اظهار داشت: دشمنان می دانستند که چند عنصر اصلی عامل قدرت ما بوده است؛ محاسبات آنها اشتباه بود ، اما آنها رویاهایی داشتند. آنها متوجه شدند که در حالی که منبع الهام و نیرو و تأثیر کلام او وجود دارد ، او ملت ها را به حرکت در می آورد و زمینه های جهاد را با جوانان پر می کند ، یعنی. تا زمانی که امام امت ندرخشد و مردم ندرخشند.با اجازه او دانش می گیرند و با کلام او شمشیر می کشند و به میدان می روند و دشمن را تعقیب می کنند.چنین ملتی شکست ناپذیر است.

حسین سلامی ادامه داد: دلیل تمرکز همه حملات دشمن بر امام مسلمانان از آنجا ناشی می شود که دشمن از تأثیر عمیق این اهمیت آگاه است. این بخشی از جنگ کنونی ما بود و هست.

یک ملت از تماشای امام خود لذت می برد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هوشیاری ملت گفت: مردم دشمن و دوست را هوشمندانه می شناسند و از تجربه های اولیه اسلام استفاده می کنند ؛ آنها می دانند که هر ملتی وقتی نگاه می کند خوشحال است. امام خود و راه را پیدا می کند ، سپس گم نمی شود.

گفت: دشمن همیشه در کمین است ، اما می دانیم که در حال شکست هستند؛ دشمن می داند که تا زمانی که ایران و انقلاب اسلامی نفوذ می کنند ، جبهه هایی در سرزمین های دور ایجاد می کند ، هرجا که دشمنان ایران و اسلام صف آرایی کنند و تا زمانی که این نفوذ وجود داشته باشد ، آن نیرو شکست ناپذیر است. بنابراین توطئه بعدی علیه مقاومت است.

سرلشکر سلامی گفت: “نقش برجسته حاج قاسم در اینجا مورد تاکید است. توطئه خطرناک آنها این بود که این نفوذ و ارتباط بین ایران اسلامی و سایر مناطق اسلامی را به اشتراک بگذارند.” برای متفرق ساختن مسلمانان ، قطع روابط در بدن اسلام و سپس شکستن روح اسلام و مسلمانان.

وی ادامه داد: “بنابراین آنها از قدرت خود در لبنان ، سوریه ، فلسطین ، افغانستان و غیره استفاده کردند. هنر انقلاب ایجاد قدرت در همه این سرزمین ها بود. مردان جوان مسلح و سازماندهی شده بودند و مردی در مزرعه مهره ها را مانند نخ تسبیح بست تا توطئه ها را در این حلقه محاصره شده خنثی کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: “با نگاهی به فلسطین ، کشور کاملاً محاصره شده است و حتی کمک رسانی از زیر زمین دشوار است. اما آنها می درخشند و قدرت آنها خاموش می شود و خدمتکاران دشمن افسرده می شوند. در افغانستان ، دشمنان سلاح های پیشرفته خود را از بین می برند و از این عقب نشینی ننگین ابراز تاسف می کنند.

تهاجم رهبری ، اقتدار و محاصره اقتصادی ملت ایران بخشی از توطئه دشمنان بود
سرلشگر سلامی گفت که این منطقه به منطقه ای برای دشمنان خدا تبدیل نمی شود. اما برای دوستان خدا مانند بهشت ​​است که این طبیعت یک سرزمین اسلامی است ، وی گفت: علاوه بر این تهاجم ، یکی به رکن اصلی نیروی انقلابی ، یعنی رهبری مقاومت ، و دیگری به سوی عرصه وسیع انقلاب ، سرزمین های اسلامی ، محاصره اقتصادی ملت ایران و تحریم ها. طرف یکی دیگر از اجزای توطئه خطرناک دشمنان خدا بود.

وی افزود: دشمنان تصور می کردند با این سه جهت می توانند ملت ایران را مجبور به پیروزی و تسلیم در آخرین بازی کنند و از انقلاب خود پشیمان شوند ، اما دیدیم که ملت دوباره آمد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد که شهدای زیادی از همه کشورهای اسلامی در نبردهای خارجی تقدیم شده اند و زیباترین شهید مقاومت ، حاج قاسم از اینجا آمده است. آنها دشمن را شکست داده اند و امیدی ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: “نه تکفیرها نتوانستند به نمایندگی از خود عمل کنند ، نه محاصره اقتصادی و نه امید مردم. هیچ کس به ندای آنها توجه نکرد و امروز آنها افسرده هستند. و این به دلیل قدرت درونی و قلب یک ملت بزرگ همراه با ملتهای مسلمان ، که چنین دشمنی را دفع کردند.

قدرت اسلام هر روز در حال افزایش است
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه قدرت اسلام روز به روز در حال افزایش است ، گفت: حمله به اصل نظام ، محاصره اقتصادی ، فشار معیشتی ، فشار سیاسی ، همه اینها می تواند مثر باشد.

وی با اشاره به شیوع بیماری عروق کرونر قلب گفت: دشمن از شیوع این بیماری در کشور ما خوشحال شد ، در حالی که بیماری کرونر قلب به سرزمین آنها سرایت نکرده بود و امروز آنها هیچ حرفی برای گفتن ندارند زیرا فرهنگ اسلام غالب است “

این مقام گفت: “جنگ امروز ما این است که دشمنان خود را از تاج خسته و ناامید کنیم. اما بسیجیان پایگاه ها را پر می کنند و به مردم خدمت می کنند ، هیچ بیماری پشت در بیمارستان باقی نمی ماند و هیچ کس از بیماری عروق کرونر قلب رنج نمی برد. زیرا همه مردم در میدان هستند و این حکم اسلام است ، زیرا مردم در راه خدا صدقه می دهند و ما به برکت اسلام پیروز شده ایم و این قلب ما را متحد کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز شما فرماندهان پایگاه ، میدان جنگ را به خوبی می شناسید و هر پایگاه یک سیستم کوچک اسلامی در همسایگی خود است و هرکس به آن نیاز دارد ، عجله کنید.

ژنرال سلامی با بیان اینکه ما متحد هستیم ، گفت: کمک به مردم شفابخش است و گرمای مردم و دعاهای آنها ، این زیباترین موج شفا برای ما مردم است و ما بخش جدا شده ای از جامعه نیستیم ، اما می بینیم که اجازه دهید در رفاه هموطنان و کسانی که از نظر مذهبی برادر ما هستند یا از نظر بشری با ما برادر هستند ، صدمه ببینیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج مانند خورشیدی است که به همه می تابد و همه را گرم می کند ، گفت: در این روزها که روزهای تولد رحمت بزرگ الهی است باید با همه مهربان باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جامعه در کنار بسیجیان است ، به جلو حرکت می کند و ما پیشرفت می کنیم. ما تازه یاد گرفته ایم که چگونه پیش برویم و مشکلات را حل کنیم. بنابراین ، پایگاه های داده یک نقطه مرجع برای حل مشکلات همسایگی هستند.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید