رزمایش مواسات حربه تدبیر رهبری در برابر توطئه های اقتصادی دشمنان بود.

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782978

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه عوامل نفوذی در داخل کشور ماموریت ایجاد مشکل برای معیشت و اقتصاد مردم را بر عهده داشتند، گفت: رزمایش مکر رهبری در مقابل توطئه های اقتصادی دشمنان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اسماعیل فرج فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) صبح امروز در حاشیه مراسم اهدای 65 جهیزیه زوج های جوان اظهار داشت: او پیروز شد و پیروز شد پس همه دنیا در مقابل عظمت مردم ایستادند. من و ایران خمینی (آس) را داریم اما چیز زیادی نیاوردند.

سردار فرجی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما هشت سال جنگ تحمیل کردند و پس از جنگ تحریم های اقتصادی را برای شکست این انقلاب تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: در گام بعدی دشمنان به بهانه 11 سپتامبر افغانستان را به مدت 20 سال اشغال کردند تا به ایران نزدیک شوند اما این برای ایستادگی در برابر ایران کافی نبود و در همان زمان به عراق نیز حمله کردند. تحریم های شدیدی را علیه مردم ایران اعمال کردند.

فرج گفت: در گام بعدی برای نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی و محاصره ایران، شورش علیه کشور ایجاد کردند و داعش را در سوریه و عراق ایجاد کردند. اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مستشار جمهوری اسلامی ایران و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه نتوانستند بار دیگر به قیام خود پایان دهند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با بیان اینکه نقشه ها و توطئه های دشمن که نظام را تهدید می کرد همیشه فرصتی برای جمهوری اسلامی بوده است، گفت: در داخل کشور نیز مشکلات حیاتی و اقتصادی ایجاد کرده اند؛ اما غافل از اینکه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری ولی فقیه همانطور که 43 سال برای مقابله با همه قیام ها و توطئه های دشمن برنامه ریزی کرده بودند، برای این توطئه ها راه حل دارند.

وی خاطرنشان کرد: مزاحمان ماموریت داشتند برای معیشت و اقتصاد مردم مشکل ایجاد کنند اما با تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری برای حضور مردم در صحنه، نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و رزمایش انجام شد. همدلی، همدلی و کمک مؤمنانه در چند مرحله با حمایت و همدلی خیرین و دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید