خشم و نفرت امروز دشمنان نتیجه مقاومت ملت ایران است


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916566

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک گفت: علت کینه توزی دشمنان و اغتشاشات اخیر برای برهم زدن آرامش و امنیت کشور و ملت انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار ظالمان و جبهه باطل از ابتدای خلقت حضرت آدم وجود داشته است. : دو جبهه حق و باطل همیشه پیش روی هم بوده اند. امروز دشمنان جمهوری اسلامی که به فرموده مقام معظم رهبری «مخالف کشور ایران و استقلال آن هستند»؛ آنها می خواهند بر کشورها مسلط شوند.

وی افزود: مخالفت ها و اقدامات تروریستی که امروز دشمنان این کشور انجام می دهند از ابتدای تاریخ بشریت وجود داشته است. ما باید در این جبهه مقاومت کنیم و بایستیم، خسته نباشیم. زیرا شانزدهم آذرماه هر سال نماد آمریکاستیزی و استکبارستیزی است.

این مسئول ادامه داد: در دوران بعثت اسلام و حضرت صدیقه کبری رضی الله عنه این تقابل به وضوح نمایان است، زمانی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم حکومت اسلامی را در مدینه ایجاد کرد. ، دشمنان اسلام دست به توطئه زدند، چنان کردند که در 10 سال زندگی آن حضرت در مدینه، بیش از 100 جنگ را بر پیامبر اسلام (ص) تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: در عرصه های اقتصادی، تبلیغاتی، جنگ رسانه ای، در دوران هشت سال دفاع مقدس و یا حتی امروز به فرموده رهبر انقلاب، دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته و در همه عرصه ها هجمه کرده است؛ در این راستا، دشمنان در عرصه های مختلف جنگی را آغاز کرده اند. همین رویارویی امروز نیز ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: دلیل کینه توزی دشمنان این است که ایران در مقابل حق و حقیقت ایستاده است، ما می خواهیم از قدرت های دنیا مستقل باشیم و زیر دست آنها نباشیم. قانون. در یوغ و تحت سلطه دشمنان. بر این اساس، تا زمانی که بر عقیده خود ثابت قدم باشیم، دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد، زیرا امروز کشور ایران یک ابرقدرت در منطقه است و دشمن این را به خوبی می‌داند.

وی بیان کرد: علت اغتشاشات اخیر و برهم زدن آرامش و امنیت کشور و ملت، پیشرفت چشمگیر ایران به ویژه در یک سال اخیر است که دولت مردمی آیت الله رئیسی در عرصه های مختلف پیشرفت های بسیار خوبی داشته است. یا عبور از بحران های مختلف. که باعث خشم دشمنان شده است.

باقربیک تاکید کرد: دشمنان این پیشرفت را نمی بینند زیرا می دانند ایران در این مسیر حرکت می کند. ایران به عنوان یک ابرقدرت نظامی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی در جهان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید