داشتن بصیرت برای تشخیص راه درست ضروری است/ حوادث اخیر ناشی از نفرت از دشمنان است


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898760

استاندار زنجان با بیان اینکه در برخی مقاطع حساس باید مشخص کنیم که کجا ایستاده ایم یا نه، گفت: در اتفاقات اخیر کسانی که از نظام کینه ای دارند دردسر درست کرده و رسانه ها را برای گلایه های خود دستکاری کرده اند. باید با بصیرت و پرچم دیدن راه درست را انتخاب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; امروز مراسمی به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد که در آن همایش تجلیل از یک میلیون نفر از جانبازان دفاع مقدس به طور همزمان در سراسر کشور و بیانات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. .

محسن افشارچی در این مراسم گفت: دفاع مقدس برای ما ثروت بزرگی است بر خلاف همه جنگ هایی که در اقصی نقاط دنیا رخ می دهد، جنگ و دفاعی که با وجود شهدایی که ما را بردند، جانبازان صورت گرفت. که ثروت فراوانی را پشت سر گذاشت زیرا برای ما به ارمغان آورد و این یعنی فرهنگ ایثار و شهادت.

وی افزود: بعد از قیام امام حسین (ع) چنین جنگ و دفاعی در دنیا وجود نداشت و این دفاع منجر به تولد فرهنگ مقدسی شد که به همه ما کمک خواهد کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر پاسداری که صورت می گیرد نشات گرفته از حراست مقدس است و اظهار داشت: تذکرات در حراست مقدس و اتفاقات نشان می دهد که باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم و این ثروت یک ثروت مشترک ملی است و برای هر فرد ثروت است. شخصی و معنوی است..

وی گفت: عاملی که پیشکسوتان را نزد ملت ایران عزیز کرد این است که شما تصمیم گرفتید در یک لحظه خاص و حساس کشور چه انتخابی داشته باشید و در کجا قرار بگیرید، اگرچه انتخاب های زیادی پیش روی شما بود، اما با یک تصمیم تشخیص دادید. جای مناسب برای ایستادن و انجام وظیفه.

افشارچی با بیان اینکه در برخی مقاطع حساس باید مشخص کنیم که کجا ایستاده ایم یا نه، گفت: در جریانات اخیر و کسانی که کینه نظام دارند مشکلاتی را ایجاد کرده اند و رسانه ها را روی گلایه های خود مانور می دهند، باید به درستی مشخص کنیم که باید در کجا قرار بگیریم. .و باید با بصیرت و دیدن پرچم راه درست را انتخاب کنیم. چرا که از روز اول انقلاب با آزمون های مختلفی روبرو بوده ایم که کجا باید باشیم و کجا نباید باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید