دختران و مادران شهدا به جبهه فرهنگی بپیوندند



معاون رئيس جمهور:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: از همسران، دختران و مادران شهدا می خواهیم برای حفظ خانواده، مال و ثروت و هر آنچه که دشمن انتظار دارد از مردم ما بگیرد به جبهه فرهنگی بپیوندند.

دختران و مادران شهدا باید وارد جبهه فرهنگی شوند

به گزارش خبرگزاری موج


همایش «مادر یک دختر بهترین دختر دنیا» با حضور انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و دختران، همسران و مادران شهدا در باغ هنر برگزار شد.

آنسی هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وی از همسران، دختران و مادران شهدا خواست تا برای حفظ خانواده، مال و ثروت و تمام آنچه دشمن انتظار داشته از مردم ما بگیرد، به جبهه فرهنگی بپیوندند. زیرا دشمن می خواهد انقلاب اسلامی را از درون نابود کند و به فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی حمله کند.

وی افزود: زنان در همه جنگ ها چالش هستند و باید برای آنها چاره اندیشی کرد، مگر در جنگ ما که مبتنی بر مبانی دینی و عقیدتی بود که با آرامش و قدرتی بی نظیر پشت سر مردان ایستادیم و دفاع کردیم، پیام فرستادیم و انجام دادیم. آن نهضت جاودان شهدا تاریخ را نوشتند و یادگارانشان این تاریخ را امضا کردند، بدون امضای خانواده هایشان این نوشته اعتباری نداشت و پایداری و صبر خانواده شهدا بر هیچکس پوشیده نیست.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که از دیدن فرزندان شهدای مدافع حرم در این مراسم متأثر شده بود، با انزجار گفت: اگر پدران شما نبودند، شرایط غزه را تجربه می کردیم. شرایطی که در آن هیچ کس و مرد و زن در امان نیست، بنابراین شما اجازه ندادید غزه در ایران تجربه شود.

هزالی همچنین به زنده نگه داشتن یاد و فداکاری شهدا اشاره و تصریح کرد: همانطور که خداوند فرموده است با شهدا مانند مرده برخورد نکنیم چرا که آنها زنده هستند و حیات جاودانی پیدا کرده اند و زندگی شهدا به ما جهت می دهد. زندگی می کند. پشتوانه شهداست که انقلاب را به حرکت در می آورد و ندای امام رحمت الله علیه را در سراسر جهان منعکس می کند و باید قدر این نعمت ها و برکات را بدانیم.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.