درخواست عجیب کاپیتان قرمزها از رئیس جمهور

درخواست عجیب کاپیتان قرمزها از رئیس جمهور

یکی از چالش های عجیب این فصل نساجی در مازندران، نبود خانه داری در نیمه اول سال در خانه است. قائمشهری ها نیمه اول لیگ و البته جام حذفی را در شرایطی برگزار کردند که یا در شهدای ساری میزبان حریفان خود بودند و یا خارج از استان و روی نقشه جهان اصفهان و ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد. .

خانه نساجی به این دلیل است که ورزشگاه ملی قائمشهر استانداردهای لیگ برتر را ندارد و رو به بهبودی است، اما مشکلات مالی و عدم حمایت باعث تاخیر در این پروژه شده است، بنابراین تیم نساجی می تواند نیم فصل اول لیگ برتر را خارج از چارچوب بازی کند. ورزشگاه خانگی تمام شد.

مسعود شجاعی ستاره باتجربه و کاپیتان نساجی با انتشار پستی اینستاگرامی از این وضعیت گلایه کرد و البته به وضعیت فنی خوب این تیم نیز اشاره کرد. شجاعی با قدردانی از ارائه فنی این بازیکن گفت: با اتحاد، همدلی، تلاش و بدون هیچ ادعایی 10 هفته است که یکدیگر را از دست نداده ایم و سعی کرده ایم از حیثیت و جایگاه فوتبال مازندران و شمال کشور دفاع کنیم. منسوجات. صنعت در هفته های اخیر

وی در بخش پایانی پیام کاپیتان نساجی از مدیرعامل کشور درخواست کمک کرد و از آیت الله رئیسی رئیس جمهور و حمید سجادی وزیر ورزش خواست تا با تیم نساجی تماس گرفته و این تیم را از این وضعیت خانگی نجات دهند.

دیدگاهتان را بنویسید