مردم ایران شایسته دیدار با فرستادگان رئیس جمهور هستند نه شخص رئیس جمهور!


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892767

خبرآنلاین که نزدیک ترین رسانه به حسن روحانی و لاریجانی است، در ابتدای هفته دولت خشم خود را از حضور رئیس جمهور در میدان در کنار مردم به وضوح نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خبرآنلاین که نزدیک ترین رسانه به حسن روحانی و لاریجانی است، در ابتدای هفته دولت خشم خود را از حضور رئیس جمهور در میدان در کنار مردم به وضوح نشان داد و مردم ایران را شایسته آن دانست. ملاقات با فرستاده رئیس جمهور نه با شخص رئیس جمهور!

به همین دلیل خبرآنلاین هاشمی خاتمی و روحانی را بهتر از آقای رئیسی توصیف کرد و به کنایه درباره دیدارهای مردمی رئیسی با اقشار مختلف نوشت: او طوری رفتار می کند که انگار فرستاده رئیس جمهور است نه مرد رئیس جمهور!

هر چند حضور رئیس جمهور در میدان، مدیریت جلسات را ممنوع و قرنطینه دولت و مجلس قبل را در نظر مردم به چالش می کشد و از این منظر خشم روی تریبون در کنار لاریجانی و روحانی به عنوان نمادهای حکمرانی در بستر قابل درک است، اما این دلیل خوبی است که استفاده از ادبیات توهین به رئیس جمهور از رسانه ها نباشد و به نظر می رسد عملی مجرمانه و غیرقانونی صورت گرفته است.

ابراهیم رئیسی به توهین ها و رفتارهای رکیک منتسب به دولت قبل از تبلیغات انتخاباتی پاسخی نداد و تاکید کرد که توجه به حاشیه ها تمرکز دولت را برای حل مشکلات به وجود آمده در دهه اخیر کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید