حل برخی از مشکلات اهالی هنر با ردیابی شخص رئیس جمهور


ساعت: 13:57
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879961

وزیر ارشاد گفت: با پیگیری های شخص رئیس جمهور برخی از مشکلات حوزه هنری که در نشست هنرمندان در ماه مبارک رمضان مطرح شده بود برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی برج آزادی، نوسازی موزه ایران شناسی مجموعه فرهنگی برج آزادی را برشمرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت عظیم مراکز فرهنگی مانند مجموعه برج آزادی می توان دستاوردهای علمی، فناوری، تمدنی و هنری انقلاب اسلامی را در قالب نوسازی موزه ها و مراکز فرهنگی منعکس کرد.

وی در ادامه بر تسهیل شرایط ایجاد نمایشگاه های هنری مطابق با شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی تاکید کرد و گفت: طراحی سالن گفتگوی مجموعه فرهنگی برج آزادی از اهمیت ویژه ای برای توسعه برخوردار است. دیپلماسی فرهنگی و ارتباط مدیران فرهنگی کشور با هنرمندان عرصه های مختلف که در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است اقدامات مقتضی انجام شود.

اسماعیلی ادامه داد: افزایش بازدید گروه‌های اقشار مختلف مردم در بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگی برج آزادی و ارائه تسهیلات ویژه برای هنرجویان برای بازدید و بهره‌مندی از امکانات این مجموعه باید به‌صورت روزانه ردیف شود.

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی برج آزادی با جمعی از پیشکسوتان هنر نیز دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار صمیمی و مختصر به رفع برخی از مشکلات مطرح شده از سوی هنرمندان با ردیابی اشاره کرد. رئیس جمهور افزود: با پیگیری شخص رئیس جمهور بخشی از مشکلات مردم در حال حل شدن است. فرهنگ در دولت مردمی تمام تلاش خود را برای حل سایر مسائل و مسائل اهالی فرهنگ و هنر بر اساس دغدغه های آیت الله رئیسی انجام خواهد داد.

مجموعه فرهنگی هنری برج موزه آزادی تهران یکی از مجموعه های فرهنگی بنیاد رودکی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که شامل بزرگترین موزه عکاسی ایران و منطقه، تالار آیینه، کتابخانه و فرهنگ می باشد. تالار، تالار ملل، تالار بهشت، تالار دانش، تالار ایران شناسی، نگارخانه، موزه شهاب سنگ، تالار اجتماعات و سالن کنسرت موسیقی، سالن تمرین تئاتر و موسیقی و…

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید