در انتظار بازگشت 3 ستاره استقلال مقابل سپاهان

223778 637 خبر خاکستری

استقلال امروز در یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای صعود به جام قهرمانان به مصاف سپاهان می رود. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت پیروزی در این دیدار گام بلندی برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم بر می دارند و آبی ها برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار به مصاف حریف قدرتمند خود می روند.

انتظار می رود استقلال با ترکیبی متفاوت از بازی نساجی به مصاف سپاهان برود:

* سیدحسین حسینی پس از نیمکت نشینی در دیدار جام حذفی مقابل نساج، امروز در چارچوب دروازه استقلال خواهد بود تا روند تورهای پاک خود را ادامه دهد. رقابت او با رشید مظاهری نیز در نوع خود جالب خواهد بود.

* در غیاب رافائل سیلوا محروم، محمد دانشگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. او به همراه روزبه چسمی و عارف گلمی خط دفاع تیمش را تشکیل خواهند داد.

* زبیر نیکونفس و مهدی مهدی پور دوباره از ابتدا با هم بازی خواهند کرد. او در دیدار حساس جام حذفی مقابل نساج مهدی پور نیمه اول را به دلایل انضباطی از روی نیمکت دنبال کرد.

* جعفر سلمانی که تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند امروز در سمت چپ تیمش به میدان می رود. صالح حردانی نیز در سمت راست برای تیمش بازی خواهد کرد.

* امیرحسین حسین زاده که در بازی نساجی با انتقادات زیادی مواجه شده، امروز به دنبال جبران است. کوین یمگا در کنار او یکی دیگر از عناصر تهاجمی استقلال خواهد بود.

* پس از چند بازی، رودی زستد بالاخره به ترکیب اصلی بازگشته و از نو شروع خواهد کرد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف گلمی، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یمگا، رودی گستید

دیدگاهتان را بنویسید