دستور ویژه رئیس جمهور برای تدوین برنامه هفتم توسعه بر اساس سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب


ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896959

آیت الله رئیسی سازمان برنامه و بودجه را موظف کرد تا بر اساس سیاست های کلی این برنامه که امروز از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، در اسرع وقت برنامه هفتم توسعه را تدوین و در مسیر بررسی و تصویب قرار دهد. هیئت دولت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی ابلاغ سیاست های برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور طی حکمی به رئیس سازمان برنامه و بودجه، این سازمان را موظف کرد با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی از نظرات کارشناسی کارشناسان و کارشناسان خبره استفاده کند. مراکز تحقیقاتی و تأیید مفاد سیاست های ابلاغی برنامه هفتم، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را دقیقاً بر اساس متن و روح کلی این سیاست ها و با رعایت دقیق عناوین آن تدوین کند. سرفصل ها و مطالب را با هدف دستیابی به پیشرفت اقتصادی توام با انصاف و جهت بررسی و تصویب به هیأت وزیران ارائه می کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در اجرای اصل 110 قانون اساسی سیاست های کلی برنامه هفتم را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام و با اولویت پیشرفت اقتصادی توام با عدالت تعیین شد، ارائه کردند. رؤسای سه قوه، رئیس شورای خبرگان و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید