دومین یادواره شهدای عملیات رمضان در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890611

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: در حالی که اولین یادواره شهدای عملیات رمضان در مرداد ماه سال 1396 با حضور سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان برگزار شد، لذا در همین راستا مراسم بزرگداشت این شهید آذرشمند برگزار شد که این برنامه در دومین یادواره شهدای ماه مبارک رمضان با حضور رئیس شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سرهنگ پاسدار علی اکبر کریم پور معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری یادواره شهدای عملیات رمضان در حسینیه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این یادواره روز پنجشنبه برگزار می شود. 27 مردادماه با حضور محمدباقر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر برگزار می شود.


کریم پور افزود: در حالی که اولین یادواره شهدای عملیات رمضان در مرداد ماه در همدان برگزار شد. 97 و با حضور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد لذا مراسم بزرگداشت این شهید آذرشمند نیز همزمان با این برنامه برگزار می شود..


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عملیات رمضان یکی از بزرگترین و پر افتخارترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که همدانی ها در آن حضور داشتند. 160 شهید آنها نیز هست 64 شهدا و مقامات عالی کشور مفقود هستند.


کریم پور تصریح کرد: شهیدان علیرضا حاجی بابایی، حبیب مظاهری، جعفر مظاهری، محمد دلاوری و جعفرعلی از فرماندهان نظامی به فرماندهی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در این عملیات حضور داشتند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید