رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان شایسته تقدیر ویژه اقامه نماز شد

در ششمین جلسه ستاد اقامه نماز گیلان؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ششمین اجلاس ستاد اقامه نماز استان گیلان از اقامه نماز تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

جلسه ششم ستاد اقامه نماز در گیلان امروز با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان، دکتر آشوبی رئیس دانشگاه. علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران کل و روسای سازمان های استان گیلان در سالن تالار غدیر استانداری برگزار شد.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این دیدار به بررسی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ اقامه پرداخت. دعا وی در واحدهای تابعه دانشگاه اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به شبهات جوانان در خصوص امور نماز، جذابیت بیشتر اماکن اقامه نماز جماعت، ارتباط منسجم و منظم بین ائمه جماعات با دانشجویان و نسل جوان دانشگاه به عنوان آینده سازان کشور، همکاری با نسل جوان در اجرای برنامه های دینی و مذهبی، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به طلاب شرکت کننده در نماز جماعت به موقع، آشنایی روحانیت با ابزارها و فنون جدید و جدید برای تعلیم و تربیت توانمندسازی نسل جوان در برخورد با مبانی دین و نماز، آشنایی ائمه جماعت با فضاهای مجازی و حضور. نظم آنها در این فضاها و همچنین آموزش احکام و آراء با استفاده از ابزارهای به روز از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به طرح احداث مسجد در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت، افزود: ساخت نمازخانه و لوازم آن در محل لاکان دانشگاه یکی از ضروریات است، با توجه به اینکه تصمیم بر جابجایی تمامی آنها گرفته شده است. دانشکده ها به این سایت در میان مدت و در حال حاضر حدود 30 درصد از این پروژه پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز کمبود فضای فیزیکی در برخی از نمازخانه های مراکز تابعه دانشگاه را یکی از چالش های پیش روی این دستگاه خدمات رسان در استان می داند.

در این دیدار بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط شورای سنجش و نظارت ستاد اقامه نماز استان گیلان از دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت ویژه تجلیل و تجلیل شد.



آیا این خبر مفید بود؟