رئیس گروه صنایع غذایی جرعه منتخب جشنواره چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران شد

رئیس گروه صنایع غذایی جارا به عنوان پانزدهمین جشنواره افراد دائمی صنعت، معدن و تجارت ایران انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


هفدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین جشنواره ارائه چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی برگزار شد. دفتر مقام معظم رهبری.

در این مراسم ضمن تجلیل از محمد عصارزادگان رئیس گروه صنایع غذایی جرعه به عنوان چهره ماندگار صنعت ایران معرفی شد.

عصارزادگان در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به خبرنگار ما گفت: گروه صنایع غذایی جوراه او با افتخار بخشی از سفره مردم را می دهد و این کار برای من مقدس است که هزار بار به عقب برگردم و دوباره این حرفه را انتخاب کنم.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی شبانه روز برای تامین آرد مورد نیاز مردم تلاش کردیم و امروز در جنگ نابرابر اقتصادی غرب علیه ایران در کنار مردم ایران ایستاده ایم.

این کارآفرین نمونه کشوری بیان کرد: در تمام این سال ها تلاش کرده ایم تا توسعه کمی و کیفی محصول خود را در دستور کار قرار دهیم و به موفقیت های خوبی نیز دست یافته ایم و خوشحالیم که همواره توانسته ایم به کیفیت افتخار کنیم. بررسی نهادهای مربوطه ، اما مهمتر از آن رضایت افراد گروه صنایع غذایی جرعه است که در نظرسنجی ها مشخص است و بزرگترین افتخار این گروه رضایت مردم ماست.

باید بگویم؛ محمد عصارزادگان در گذشته به عنوان پیشکسوت صنعت، معدن و تجارت در استان اصفهان شناخته می شد.

آرد را الک کنید



آیا این خبر مفید بود؟