راز نفرت هاشمی عشق است!

با وجود اینکه سال ها از آن انتقال می گذرد، هنوز بحث ها پیرامون حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال وجود دارد. سرمربی فعلی آبی ها در تمام این سال ها که با تیم های مختلف مقابل پرسپولیس قرار می گرفت، از سکوها با شعارهای زشت و زننده روبه رو می شد و البته در تمام این سال ها هاشمی نساب همیشه برای سرخ ها شعار می داد و یا با حرکات متفاوتی به هواداران حریف پاسخ می داد.

روز گذشته در دیدار دوستانه تیم ملی منتخب سال 98 با رسانه های ورزشی به مناسبت یادواره زنده یاد رضایی مج و اسکویی که در ورزشگاه شهید کیشوری برگزار شد، بهروز لدری فر صمیمی ترین دوست هاشمی نسب در دوران حضورش. حرفه بازیگری، صحبت های جالب و مهمی در مورد آن انجام شد او انتقالی جنجالی انجام داد

در زیر توضیحات راهنمای فر را می خوانیم:

* این استثناها برای من و هاشمی طبیعی است

هاشمی نسب دو جلسه محروم شد؟ من و مهدی به این محدودیت ها عادت کرده ایم و برای ما عادی است. مخصوصا برای ما سه نفری که انشالله علی انصاریان رفته و یکی از ما مفقود است. ما همیشه یکی از پایه های ثابت تعلیق و حضور در کمیته انضباطی بوده ایم. مشکلی نیست، به هاشمی نسب تبریک می گویم، 2 جلسه برایش کافی نیست، امیدوارم بیشتر انجام دهند.

راز نفرت هاشمی عشق است!

* خواهان می تواند از شکایت زاغی ها کسب درآمد کند

جذابیت فوتبال این است که تا روز آخر تماشاگر را به ورزشگاه جذب کند. اما در مورد بیانیه نویسی، اعتراض و استیناف باید بگویم. من یک وزیر خدا را می شناسم که در دادگاه خواهان بود. به او گفتم بنشین کنار باشگاه پرسپولیس و یک روز کنار باشگاه استقلال و آنجا نان او کره می شود. این اظهارات هر دو تیم چندان جذاب نیست. یعنی چرا از هم شاکی هستند؟ این خیلی جذاب نیست.

* جذابیت فوتبال در آواز خواندن است

بازیکن تنش بالایی دارد یا مربی حریف در شرایط سختی است، می آید مصاحبه می کند و بعد از او شاکی می شوند. جذابیت فوتبال این است که برای یکدیگر آواز بخوانیم. البته بی احترامی نکنید و جذابیت فوتبال این است که اسمش را بگذارید و تا روز آخر نمی دانید کدام تیم قهرمان می شود. می گیرند، می گویند داور بود. یا در مورد پیراهن های مشکی و صورتی صحبت می کنند.

راز نفرت هاشمی عشق است!

* رنگ پیراهن موضوع جالبی نبود

رنگ پیراهن در بازی فولاد و استقلال؟ این موضوع جالبی است. همه تیم ها چه استقلال، چه پرسپولیس و چه سپاهان زحمت می کشند و هزینه می کنند. من که خودم فوتبالیست هستم، می فهمم که در طول سال آنقدر در اردو کار می کنند و تمرینات بدنی را دور از خانواده انجام می دهند، بعد می آیند و با کلماتی مثل لباس سیاه و داور بازی را زیر سوال می برند.

* خطای داوری در سطح فوتبال جهان نیز وجود دارد

آیا همه ما در زندگی خود اشتباه نمی کنیم؟ پس داور و کمک داور هم اشتباه می کنند. آنها حتی در سطح فوتبال جهان هم اشتباه می کنند. در فوتبال اروپا داور اشتباه بزرگی می کند و راحت فرار می کند اما در کشور ما متاسفانه با یک اشتباه پدر بنده خدا کشته می شود.

راز نفرت هاشمی عشق است!

* اینقدر از هم شکایت نکنید!

به نظر من جذابیت فوتبال توسط این مدیران و خرده پاهایی که در فوتبال هستند از بین رفته است. آقا فوتبال جذابه و بذار پرسپولیس و استقلال تا آخرین لحظه رقیب هم باشن و اینقدر گله نکن.

* عشق هاشمی نسب را از او گرفت

عصبانیت هاشمی نسب از پرسپولیسی ها؟ الان هم با هاشمی نسب در ارتباط هستم و یک روز در میان با او صحبت می کنم. وقتی چیزی را دوست داری و آن را ناعادلانه از تو می گیرند، تا آخر عمر مثل توهین گلویت را نگه می دارد. مهدی هاشمی نسب عاشق همه هواداران پرسپولیس و این تیم است. او برای استقلال زحمت زیادی می کشد اما هاشمی نسب را می شناسم. عشق مهدی هاشمی را از او گرفتند، پرسپولیس را از او گرفتند!

راز نفرت هاشمی عشق است!

* پروین گفت هاشمی نسب به من نمی خورد

لیدر در پاسخ به اینکه آقای عابدینی مسئول جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس بود، توضیح داد: خیر، آقای عابدینی نبود. من تا آخرین روز در جلسات بودم و آقای عابدینی به آقای پروین علی آقا التماس می کرد که از الاغ شیطان بیرون بیایند و هاشمی نسب بماند اما یادم می آید علی آقا می گفت هر چه هست به درد من نمی خورد.