ساخت سه شهرک مسکونی در مازندران آغاز و ۹۵۴۰ واحد به متقاضیان واگذار می‌شود

وزیر راه و شهرسازی مازندران:

وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی هیات دولت به مازندران گفت: همزمان با دور دوم سفر استانداری به مازندران، 9 هزار و 540 مسکن در این استان به متقاضیان تحویل و ساخت و ساز انجام می شود. از 22000 خانه شروع می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


مهرداد بذرپاش در سفر رئیس جمهور استان به مازندران اظهار داشت: در این سفر عملیات ساخت 22 هزار واحد مسکونی در 226 هکتار زمین با احداث سه شهرک مسکونی آغاز می شود.

وزیر حمل و نقل و شهرسازی وی بیان کرد: در 2 سال گذشته 406 هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی توسط طرح نهضت ملی مسکن در مازندران اختصاص یافته است.

بازرپاش افزود: در 62 شهرستان استان مازندران 132 هزار و 335 متقاضی در نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 45 هزار و 907 نفر دارای شرایط اولیه هستند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وسعت زمین شهری در نظر گرفته شده برای ساخت این واحدهای مسکونی در مازندران 406 هکتار است که از این میزان 2 هزار و 471 پرونده ساختمانی صادر شده و 9 هزار و 115 واحد در حال ساخت است.

تعداد پروژه های مصوب در منطقه وزارت راه و شهرسازی در دور اول سفر رئيس جمهور وی با اعلام 10 مصوبه گفت: برای اجرای این طرح ها 60 هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که 20 هزار و 900 میلیارد ریال آن توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شده است.

وی بزرگراه تهران – شمال، بهسازی جاده اصلی خراز، پل سفید، بهسازی جاده اصلی کرج – چالوس، ری – ورامین و جاده مرزن آباد – کلاردشت، ساری – تکم، بهسازی دامغان – گلوگاه را تکمیل کرد. راه اصلی، بهسازی جاده اصلی ساری – جویبار – کیاکلا نور – چمستان – آمل و نکا – امیرآباد، بهسازی نقاط حادثه خیز و نگهداری راه های استان، احداث مسیر دوم نکا به نیروگاه و بهشهر جاده به بندر امیرآباد، احداث بزرگراه ساری – خزرآباد و آمل – فریدونکنار، بهسازی جاده قدیم آمل – بابل، پل اسپی در جاده عباس آباد، پل پنده در جاده عباس آباد، زیرگذر نواب به گردنه نوشهر و پل هوایی فریدونکنار را به عنوان پل های هوایی برشمرد. مهمترین پروژه های مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها