سقف قرارداد به لیگ برتر فوتبال با مصوبه هیات رییسه بازمی‌گردد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دستورالعمل پیشنهادی کارگروه ناظر بر قراردادها و سقف بودجه که به تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ رسید، مقرر شد در اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری موج


به نقل از سایت فدراسیون فوتبالمهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات مستمر کارگروه نظارت بر مسابقات در هفته های اخیر. لیگ فوتبالجلسات مختلفی تشکیل شد و در این زمینه تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

1- در این جلسه که با حضور مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد، مواردی در خصوص تجلیل از برترین های لیگ فوتبال مطرح شد که در نهایت مقرر شد این مراسم در ساعت 24 برگزار شود. زمان مشخصی که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

2- مقرر شد پس از اتمام هر مسابقه در سطح لیگ کشور، کلیه مسابقات توسط اعضای کمیته مربوطه مورد تجزیه و تحلیل و گزارش قرار گیرد.

3- گزارش های منتشر شده به مراجع قضایی فدراسیون توسط سازمان لیگ فوتبال باید پیگیری شود. همچنین مقرر شد قراردادهای امضا شده توسط باشگاه ها با بازیکنان، مربیان و سایر ذینفعان به روز شود.

4- دوره های توانمندسازی رهبری باشگاه در دستور کار قرار گرفت و اجرا خواهد شد.

5- دستورالعمل پیشنهادی کارگروه ناظر بر قراردادها و سقف بودجه که به تصویب هیات مدیره سازمان لیگ رسید، مقرر شد در اولین جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال ارائه و تصمیم گیری شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها