سپاهان در اصفهان ملوانان را غرق کردند

با توجه به اینکه قهرمان جام حذفی این فصل می تواند سهمیه پلی آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کند، هر دو تیم به دلیل حذف سرخابی های پایتخت انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار داشتند. ملوان با برتری 2-1 مقابل سایپا در وقت اضافه و سپاهان با همین نتیجه در وقت اضافه مقابل استقلال ملاطانی، وارد این مرحله از جام حذفی شد.

یکی از لحظات جالب این دیدار ترکیب اصلی سپاهان بود که خوزه مورائیس در تصمیمی عجیب نیما میرزازاد را جایگزین پیام فرزاد کرد. او در این دیدار رضا اسدی و رضا شکاری را نیز نیمکت نشین کرد.

گل حساس این دیدار را فرشاد احمدزاده در دقیقه 39 به ثمر رساند. ارسال امید نورافکن در پشت مدافعان مارینرز احمدزاده را در تیرک دروازه پیدا کرد و ضربه سر او با ضربه سر او از اشتباه عجیب افشار صداقت به گل صعود طلایموشان تبدیل شد.

تیم فوتبال سپاهان با این نتیجه به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله باید به مصاف گل گهر سیرجان برود. گل گهر موفق شد با برتری 5 بر صفر مقابل هواداران به این مرحله صعود کند.

هیئت داوران: امیرسامان سلطانی، علیرضا مرادی، هادی طوسی و عباس راکی ​​/ سرپرست: یداله جهانبازی

ترکیب اصلی سپاهان اصفهان:

نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، آریا یوسفی، امید نورافکن و شهریار موگانلو.

سرمربی: خوزه مورایس

ترکیب اولیه ملوان:

افشار صداقت، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی.

سرمربی: مهدی تارتار