پیروزی ملوانان مقابل پرسپولیس پس از 3358 روز در انزلی

تیم ملوان پس از یک دهه انتظار در هفته هشتم لیگ بیست و سوم حرفه ای در انزلی به مصاف پرسپولیس می رود که آخرین بار در تاریخ 8 مرداد 1392 ملوان موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس در شهر خود شد.


به گزارش خبرگزاری موج، فردا در هفته هشتم لیگ برتر بیست و سوم، تیم های پرسپولیس و ملوان در انزلی به مصاف هم خواهند رفت. 10 سال از آخرین پیروزی قوهای سفید مقابل قرمزهای تهرانی در شهرشان می گذرد.

آخرین باری که تیم ملوان در انزلی توانسته بود مقابل پرسپولیس در انزلی به برتری برسد، اولین بازی دو تیم در فصل 94-1392 لیگ برتر ایران به برتری سرخپوشان با نتیجه 2 بر یک منجر شد. -1. مرحوم مهرداد اولادی در دقیقه 5 بازی دروازه پرسپولیس را باز کرد و 13 دقیقه بعد رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. محسن یوسفی در دقیقه 44 بار دیگر گلزنی کرد تا ملوان یک پیروزی ارزشمند را رقم بزند.

ملوان چند فصلی است که برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می کند، اما فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت موفق به پیروزی نشد. فقط دو بازیکن از آن مسابقه برای بازی فردا حضور دارند – امید عالیشاه از پرسپولیس و محمدحسین کنعانی زادگان از تیم ملوان که در آن بازی کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس در آن زمان با سرمربیگری علی دایی و تا هفته چهارم لیگ تنها 4 امتیاز کسب کرده بود و پس از شکست مقابل ملوان به رده یازدهم سقوط کرد. از آن زمان تاکنون 110 ماه و 10 روز می گذرد و ملوان موفق به شکست پرسپولیس در شهر خود نشده است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید