شهادت پاداش خدمات خالصانه آیت الله رئیسی بود

رئیس بسیج سازندگی گفت: خدمات و دستاوردهای آیت الله رئیسی همواره در نزد مردم ماندگار خواهد بود و شهادت ایشان پاداش این خدمات خالصانه است.



من گزارش میدم آژانس اطلاعات وزارت امور خارجه سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج کشور در پیامی شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

“به نام خدا”

در میان مؤمنان، صالحان هستند، ما برای او از خدا می‌خواهیم، ​​پس در میان آنان کسانی هستند که محبت را قضاوت می‌کنند، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و ما تغییر می‌جوییم.

در میان مؤمنان افرادی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند. برخی از آنان تا آخر به عهد خود وفا کرده اند (و در راه شربت شهادت نوشیده اند) و برخی دیگر منتظرند; و هرگز پیمان خود را تغییر ندادند.

شامگاه یکشنبه خبر سقوط بالگرد با رئیس جمهور، دل مردم ایران را به درد آورد. دردی که با ذکر اذان و دعای سلامتی آیت الله رئیسی و یارانش زبانشان را باز کرد اما گویی خداوند در شب ولادت حضرت امام رضا (علیه السلام) پرونده عمر خادم الرضا را بسته بود. بر او باد). به هر حال دست تقدیر این است که حالا باید برای ابراز درد و تسلیت بنویسیم.

شهید مستضعف و خادم آیت الله رئیسی (رحمت الله علیه) با اخلاص، تقوا و تواضع، خستگی ناپذیر و با روحیه جهادی تمام عمر خود را در خدمت به مردم و انقلاب گذراند. ما فرزندان جهادی ایران اسلامی به حضرت حق شهادت می دهیم که ایشان در همه عرصه ها چه در قوه قضائیه و چه در دوران تصدی ریاست قوه مجریه صادقانه و جهادی عمل کردند.

خدمت به مردم دغدغه آیت الله رئیسی بود و همه روزهای خود را با تلاش و صفا و تواضع وقف مردم کرد و از جانفشانی در این راه مقدس دریغ نکرد.

خدمات و دستاوردهای او همیشه در چشم مردم به یادگار خواهد ماند و شهادتش پاداش این خدمات خالصانه بود. امیدواریم منش و رویکرد ایشان الگویی برای بسیجیان عزیزمان ایران باشد.

ایرانیان قدردان زحمات و خدمات او هستند.

انشاالله راه خدمت با عنایت معصومین علیهم السلام بویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت ها ادامه خواهد داشت. از متدینین از طریق اینها که خدمت می کنند.

همچنین عدم حضور نماینده محترم فقیه و امام جمعه تبریز، آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیر عبدالهیان، استاندار محترم، هیئت همراه با خانواده های محترم داغدیدگان. و به عموم هموطنان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها