فصلی جدید در امر تجارت و بازرگانی همراه با مشارکت صاحب‌نظران کیش در تصمیم گیری‌ها +فیلم

اولین نشست تسهیل تجارت و گمرک منطقه آزاد کیش برگزار شد و از این پس هر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری موج کیش

این جلسه با پیگیری و پیشنهاد مهدی زهکی مدیر توسعه بازرگانی و گمرک منطقه آزاد کیش با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران تجارت و بازرگانی منطقه آزاد کیش، دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در محل دفتر این منطقه برگزار شد. مدیریت.

در این جلسه مشورتی، مدیران و هیئت مدیره سازمان های بندری، گمرک ایران، جامعه بازار، انبارهای عمومی، سازمان گلف اپراتور بندر، استاندارد و محیط زیست، توسعه بندر و فرودگاه، گمرک منطقه آزاد و جمعی از تجار و بازرگانان منطقه آزاد شرکت کیش که داشت؛ راه حل های مورد نیاز برای فراهم کردن زمینه برای جهش تولید و تجارت در منطقه در نظر گرفته شد.

در ادامه این نشست سه ساعته موضوعاتی از قبیل ارائه گواهی مبدأ، خروج کالا از خاک منطقه به سرزمین اصلی، کمبود فضای نگهداری کالا، تقویت توان عملیاتی و اجرایی اسکله تجاری. ، سامانه های اطلاع رسانی، اطلاع رسانی و اطفاء حریق، تفویض اختیارات موضوع ماده 65 قانون دستور العمل به اداره استاندارد، توسعه بازار و جذب تجار از بازرگانان و جامعه تجاری کیش، جابجایی ترازو و سایر موارد تجار مورد توجه و تصویب قرار گرفت. توسط همه ذینفعان از طریق ارائه یک تصمیم اجرایی مناسب.

همچنین در این جلسه مهدی ذوقی مدیر توسعه بازرگانی و گمرک منطقه آزاد کیش از برگزاری ماهانه این جلسات خبر داد و گفت: این اداره کل تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به تمامی دست اندرکاران و فعالان عرصه تجارت متمرکز کرده است. و برنامه های جدیدی را با مشورت کارشناسان تسهیل و توسعه تجارت تدوین و در دستور کار قرار داد.

وی اجرای مصوبات جدول تسهیل تجارت کیش را به عنوان پیشگام در بین مناطق آزاد کشور برشمرد و افزود: اعطای جایزه برتر در حوزه اقتصادی از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به منطقه آزاد کیش. نشان می دهد که فعالیت های گمرکی و صادراتی در جزیره کیش با حداقل تشریفات گمرکی انجام می شود.

مدیر توسعه تجارت و گمرک منطقه آزاد کیش تصریح کرد: اصلاح فرآیندهای اداری، شناسایی موانع، آموزش مسئولان، برگزاری جلسات مشورتی با نخبگان و دست اندرکاران امور بازرگانی و گمرکی برای تسهیل در ارائه خدمات به سرمایه گذاران را اجرا می کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها