قیمت چانگان CS55 پلاس در ایران تعیین شد

قیمت چانگان CS55 پلاس در ایران تعیین شد

در نهایت قیمت چانگان CS55 پلاس که دومین خودروی وارداتی سایپا از برند چانگان است در ایران تعیین شد.

به گزارش تجارت نیوز، بالاخره قیمت چانگان CS55 پلاس که دومین خودروی وارداتی سایپا از برند چانگان است، در ایران تعیین شد. سایپا این خودرو را یک میلیارد و 400 میلیون تومان ارزش گذاری کرده است. این قیمت رقم نهایی است که مشتری باید پرداخت کند. البته این قیمت خالص خودرو است و اضافه شدن هزینه های قانونی دیگر باعث افزایش قیمت کراس اوور چانگان می شود.

سایپا در بیانیه های خود به موضوع تامین ارز برای واردات اشاره کرده است. به گفته مدیران این شرکت، در صورت تامین ارز، امکان تحویل چانگان CS55 پلاس به مشتریان تا پایان سال 1391 وجود دارد. در غیر این صورت تحویل خودرو تا 1403 موکول می شود.

چانگان CS55 پلاس یک کراس اوور کوچک محسوب می شود و در بازار ایران با خودروهایی مانند فینیکس تیگو 7 پرو، لاماری ایما و هایما 8 اس رقابت خواهد کرد. مانند بسیاری دیگر از کراس اوورهای چینی، این خودرو به موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز شده است. قدرت موتور چانگان CS55 پلاس 188 اسب بخار و گشتاور آن 300 نیوتن متر است که از نظر فنی با لاماری ایما رقابت می کند. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه ارسال نیرو به دیفرانسیل جلو را در این خودرو بر عهده دارد.

چانگان CS55 پلاس از نظر ایمنی خودرویی مجهز است. شش کیسه هوا، سیستم های ایمنی مختلف شامل ABS، EBD، LKA، FCW، AEB، TJA، ESP، TCS، HHA، HDC، LDW، دوربین عقب و دوربین 360 درجه با سنسور پارک عقب تجهیزات ایمنی این خودرو را تشکیل می دهند. کمبود تجهیزات رفاهی در چانگان CS55 پلاس وجود ندارد. این خودرو مجهز به سیستم صوتی شش بلندگو با نمایشگر، اپل کارپلی، کلاستر دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی، سیستم ورود و استارت بدون کلید و روکش چرم کابین است. بنابراین رقبای آن برای رقابت با کراس اوور وارداتی سایپا کار سختی خواهند داشت.