آغاز فروش خودروهای وارداتی چانگان + قیمت و شرایط

آغاز فروش خودروهای وارداتی چانگان + قیمت و شرایط

با تغییر عوارض واردات خودرو در سال 1402، تحویل چانگان وارداتی با قیمت جدید از هفته آینده آغاز می شود.

تسنیم: شورای رقابت قیمت چانگان وارداتی را در خرداد ماه سال جاری اعلام کرد که بر این اساس قیمت فروش چانگان CS 35 پلاس تیپ 2 849 میلیون و 628 هزار تومان و قیمت چانگان CS 35 پلاس تیپ 3 904 میلیون و 470 هزار تومان است.

شرکت سایپا با اعلام قیمت پایه چانگان وارداتی توسط شورای رقابت، هزینه های قانونی شامل هزینه های قانونی شماره گذاری، نقل و انتقال و مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط، حمل و نقل به شبکه توزیع، کمیسیون فروش را محاسبه کرد. قیمت فروش این خودرو با اختلاف 260 تا 280 میلیون تومان منتشر شده است.

البته نکته مهم اینجاست که قیمت های اعلامی شرکت سایپا با احتساب حقوق ورودی 55 درصدی خودروهای سواری تعیین شد، اما با ابلاغ عوارض جدید وارداتی مصوب 31 خردادماه توسط دولت، حقوق ورودی. روی خودروهای سواری 70 درصد تغییر کرده است چانگان با افزایش 65 میلیون تومانی مواجه شد.

بر اساس گزارش ها، تحویل چانگان وارداتی با قیمت جدید از هفته آینده آغاز می شود و در صورت اعمال تغییرات قیمتی این خودرو در شورای رقابت در رابطه با حق ورود جدید، سایپا هزینه های اضافی را به مشتریان بازپرداخت خواهد کرد.نمودار قیمت خودروهای وارداتی چانگان

دیدگاهتان را بنویسید