لوگوی میلاد عبادی پور برای حریفان ایران

لوگوی میلاد عبادی پور برای حریفان ایران

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت ها گفت: خدا را شکر شرایط تیم بهتر است. همه مسابقات از ابتدا به خصوص برای تیم ایران جوان سخت بود اما تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه تیم ایران می خواهد در هفته سوم با تمام قوا بازی کند، گفت: آمده ایم 100 درصد توان خود را بدهیم. قبلاً چندین بار گفته ام و الان هم می گویم که اصلاً به برد و باخت فکر نمی کنیم و قطعاً به سمت برد می رویم. اما فکر کردن به آن اولویت اول بازیکنان نیست. اولین اولویت این است که خوب بازی کنیم.

وی افزود: چهار بازی که در گدانسک داریم سخت است. متأسفانه یا خوشبختانه نمی دانم، اما متأسفانه فکر نمی کنم در این هفته در این شرایط شانس بازی مقابل تیم های بزرگ را داشته باشیم، بنابراین این یک نکته مثبت برای تیم ایران است. بازی های سختی داریم اما تیم ایران جوان، با انگیزه و پر قدرت است.

عبادی پور ادامه داد: درست است که باید بازی را به سود خود تمام می کردیم اما نشد. اما تیم ایران تا اینجای کار نشان داده است که اگر 100 درصد توانش را بدهد یقه همه تیم ها را می گیرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نتیجه بازی با لهستان را پیش بینی نکرد و گفت: بازی فردا شب را پیش بینی نمی کنم، گفتم و باز هم می گویم اصلا به برد و باخت فکر نمی کنیم. البته اگر خوب بازی کنیم پیروز می شویم. البته ما مقابل برزیل خیلی خوب بازی کردیم، درست است که 3 بر صفر باختیم، اما در دو ست شانس های زیادی برای پیروزی مقابل برزیل پرافتخار داشتیم. ابتدا مردم ایران و سپس مردم جهان به جای اینکه با برد و باخت های آن دست و پنجه نرم کنند، انتظار یک بازی بسیار خوب و زیبا را دارند. این هدف و اولویت ما است، بنابراین ما فقط به بازی خوب فکر می کنیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22:30 (سه شنبه 23 تیرماه) در نخستین دیدار از هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف لهستان میزبان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید