ماموران پلیس با لباس شخصی در ۲۰۰ بوستان مستقر شده‌اند

فرمانده انتظامی تهران:

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از استقرار ماموران پلیس لباس شخصی در 200 بوستان مختلف خبر داد و گفت: 294 سارق و سارق در 72 ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری موج


سردار عباسعلی محمدیان; فرمانده انتظامی تهران امروز در حاشیه طرح دستگیری سارقان و متجاوزان پلیس الصاحیه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران ما از پلیس الصاحیه طی 72 ساعت گذشته طرح هایی را برای شناسایی و دستگیری سارقان انجام دادند که نتیجه آن دستگیری 294 نفر از سارقان بود. سرقت از موتور سیکلت، ماشین، موبایل و … استفاده می کردند.

وی با بیان اینکه برخی از این سارقان اقدام به جعل و کلاهبرداری می کردند، گفت: این 294 سارق در 68 باند مختلف فعالیت داشتند که تمامی شبکه های این باندها اعم از سارقان، سارقان و سارقان شناسایی و منهدم شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نتیجه تلاش ماموران آگاهی در 72 ساعت گذشته بر میزان وقوع سرقت ها تاثیر مستقیم داشته و این نشان می دهد که دستگیری سارقان تاثیر مستقیمی در کاهش سرقت و در نتیجه وقوع جرم در پایتخت دارد. .

محمدیان گفت: اگر پلیس پاسخگو باشد، اگر سارقان دست به خشونت بزنند و بخواهند با مردم و پلیس بجنگند، صدای آنها را قطع می کنیم و با آنها برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم شهر را خطرناک کنند.

وی با اشاره به یکی از پرونده های آدم ربایی در پارک نهج البلاغه تهران گفت: این باند به یک زن و مرد به جرم سرقت حمله کردند. متأسفانه مرد در این درگیری جان خود را از دست داد اما تمامی عوامل این باند ظرف 24 ساعت شناسایی و بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ماموران یونیفرم پلیس در 200 بوستان مختلف حضور دارند تا در شناسایی و دستگیری سارقان بهتر عمل کنند.



آیا این خبر مفید بود؟