مشاوران املاک منطقه اسماعیل آباد زیر ذره‌بین گشت‌ مشترک

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: گشت های مشترک در منطقه قزوین شهر اسماعیل آباد حضور یافتند و از مشاوران املاک بازدید و تذکرات لازم را دادند.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

سیامک مدزی فر، رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در این خصوص گفت: یکی از مهمترین مشکلات مسکن، عدم رعایت قوانین تجارت توسط مشاوران املاک و اینها است. مردم نقش کلیدی در گران فروشی خانه ها و اجاره ها دارند. بنابراین، سازماندهی فعالیت آنها ضروری است. از این رو در راستای ساماندهی و کنترل املاک، گشت های استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش پورسانت وجوه دریافتی، عدم تمدید یا عدم تمدید پروانه خرید، عدم نصب فهرست بها و فروش مجدد عمده ترین تخلفات در بنگاه های معاملات ملکی است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در پی آشوب و بازدید مشاوران املاک با حضور اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و با مساعدت صنعت معدن و تجارت، صنف مشاوران املاک، نیروهای کمکی دولت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به منطقه اسماعیل آباد قزوین رفتند و به برخی مشاوران املاک تذکرات لازم داده شد.

دکتر فهر در پایان گفت: گشت مشترک نظارتی تا ساماندهی بازار مسکن و زمین و برخورد با مشاوران املاک متخلف که قوانین اتحادیه را رعایت نکنند، ادامه خواهد داشت.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها