مشکل بزرگ پرسپولیس در حساس ترین روزهای لیگ

مشکل بزرگ پرسپولیس در حساس ترین روزهای لیگ

سومین محرومیت متوالی پرسپولیس!

به گزارش فوتبال 360، سروش رفیعی در بازی این هفته در حالی از بازی اخراج شد که نیمه دوم را بیشتر از دست داد، بازی حساس تیمش مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم را نیز از دست داد. با محرومیت رفیعی از دیدار با هواداران، پرسپولیس حالا برای سومین بازی متوالی یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست خواهد داد.

دانیال اسماعیلی فر پیش از این به دلیل حرکتی که پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد، در دیدار مقابل سپاهان غایب بود و امید عالیشاه نیز پس از درگیری با برایان دابو، دیدار دیروز مقابل نساجی را از دست داد و مقابل سپاهان اخراج شد. وجه مشترک این 2 محرومیت فنی نبودن آنهاست و این 2 بازیکن پرسپولیس می توانستند به راحتی از اخراج خود جلوگیری کنند اما تیمشان را با مشکل مواجه کردند.

تفاوت ویژه پالئوس با فصل گذشته

پرسپولیس این روزها رقابت بزرگی برای قهرمانی با استقلال دارد و کوچکترین اشتباهی می تواند سرنوشت قهرمان لیگ برتر این فصل را تحت تاثیر قرار دهد. قرمزها در فصل قبل هم با یحیی گل محمدی در شرایطی قرار داشتند و رقابت تنگاتنگی با استقلال و سپاهان داشتند که در نهایت قهرمان شدند.

تفاوت ویژه پرسپولیس با فصل گذشته، حرفه ای بودن بازیکنان این تیم است. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل قبل در آستانه محرومیت قرار داشتند و در صورت دریافت کارت زرد محروم می شدند، اما این تیم هفته های اخیر را بدون محرومیت پشت سر گذاشت که نشان می دهد بازیکنان این تیم را پشت سر گذاشته اند. شرایط را به خوبی مدیریت کرد برخلاف فصل قبل، این مشکل در چند هفته اخیر در پرسپولیس دیده نشد و بازیکنان کلیدی این تیم به راحتی محرومیت را پذیرفتند.