مشکل بزرگ پرسپولیس و یحیی; روزهای سخت شروع شد…

مشکل بزرگ پرسپولیس و یحیی;  روزهای سخت شروع شد...

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر این فصل به 50 امتیاز رسید که عجیب ترین نتایج را در 5 قهرمانی متوالی اخیر خود در سال های اخیر کسب کرده است.

سرخپوشان پایتخت با تساوی صفر مقابل هواداران به هشتمین امتیاز خود در پنج بازی اخیر رسیدند تا شاگردان یحیی گل محمدی ضعیف ترین نتایج خود را در یک ماه اخیر ثبت کنند. دو برد، یک شکست و دو تساوی حاصل تلاش تیمی است که در 5 قهرمانی متوالی خود هرگز از 15 امتیاز کمتر از 10 امتیاز کسب نکرده است.

یحیی با یک بازی بیشتر از استقلال تهران 5 امتیاز کمتر دارد و پس از تساوی در دربی پایتخت تلاش زیادی کرد تا مشکلات تیمش را حل کند. او رقابت های متوالی دیگری را کنار گذاشت تا در تمامی تمرینات نوروزی نقش موثری داشته باشد اما ستاره های پرسپولیس نشان دادند که هنوز با روزهای اوج فاصله دارند.

پرسپولیس در تساوی مقابل هواداران پس از مدت ها توانست دروازه خود را بسته نگه دارد اما این تیم با وجود جذب شیرزد تمیروف در خط حمله و موقعیت های گل زیاد نتوانست این وظیفه مهم را انجام دهد تا این تیم سخت تر از همیشه کار کند. .

یحیی گل محمدی با تمام توان برای رفع مشکلات فنی تیمش، عاجزانه می خواهد به نتیجه برسد تا روزهای سختی را پشت سر بگذارد. کادر فنی سرخپوشان که در روزهای گذشته بارها به قهرمانی این تیم اشاره کرده بود، با وجود اشتباهات داوری در 5 بازی قبلی این تیم، هیچ نشانه ای از این کار نشان نداد.

باید دید مدافع عنوان قهرمانی در 6 بازی باقیمانده چگونه می تواند نتایج ضعیف هفته های گذشته را جبران کند تا سختی کار استقلال در بالای جدول را پشت سر بگذارد و هوادارانی را که رویای تکرار آن را در سر می پرورانند راضی کند. جام طلایی.

سایر دیدارهای پرسپولیس در 6 هفته پایانی این فصل به شرح زیر است:

* پرسپولیس – پیکان
* ذوب آهن اصفهان – پرسپولیس
* پرسپولیس – سپاهان
* تراکتور – پرسپولیس
* پرسپولیس – شهرهدرو
* فجر سپاسی – پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید