هیچ موفقیتی مقابل روزهای سخت پرسپولیس

بازیکنی که ردپایش را می توان در جام های چند فصل اخیر پرسپولیس دید و بر اساس همین درخشش در مقطعی پیراهن تیم ملی را هم به دست آورد. با این حال کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب قرمزها نداشته و در پست هافبک دفاعی در رقابت با سینا اسدبیگی و میلاد سرلک حضور داشته است.

هیچ موفقیتی مقابل روزهای سخت پرسپولیس

در آن فصول ساگیدنیا که بازیکنی برجسته در تیم سرخ ها بود، با همان جاه طلبی که از دوران برانکو ایوانکوویچ برای کسب موفقیت های بیشتر به ارث برده بود و آن را در دوران گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی دنبال کرد، در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده است. بازیکنان این تیم را از اهمیت بازی با سپاهان و نتیجه آن در ادامه راه آگاه کند و با انگیزه بالاتر هم تیمی هایش را برای موفقیت در این دیدار آماده کند.

هافبک سرخ ها که سابقه گلزنی به سپاهان را هم دارد، حالا با انگیزه ای متفاوت به میدان آمده و امیدوار است تیمش مانند روزهای اوج بتواند از این جدال سخت پیروز بیرون بیاید و امتیازات صعود را به دست آورد. کاپیتان قرمزها با هدف پشت سر گذاشتن این مرحله و تقویت انگیزه تیمش برای لیگ، بازی امروز را تماشا خواهد کرد و باید دید که آیا او می تواند این انرژی را در زمین به کار گیرد و تیمش را به موفقیت در برابر یک هافبک قوی نزدیکتر کند یا خیر. حمله طلایی ها

هیچ موفقیتی مقابل روزهای سخت پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید