معافیت مشمولان و کارمندان دارای 3 فرزند

سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجه گفت: کلیه مشمولان و مشمولان دارای 4 فرزند یا بیشتر بدون شرط سنی و سایر مشمولان و مشمولان دارای 3 فرزند به شرط داشتن حداقل 40 سال سن و در صورت حضور در بسیج. دوره مقدماتی و تکمیلی در سپاه از خدمت اجباری معاف هستند.

وی با بیان اینکه این آیین نامه تا پایان سال 1404 اجرا و رسیدگی به درخواست ها از ابتدای خرداد آغاز شد، افزود: مشمولان مشمول معافیت فوق باید مدارک لازم از جمله؛

1) اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندانتان.

2) آخرین گواهی تحصیلی یا گواهی تعهد به تحصیل،

به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس +10) بروید و درخواست خود را ثبت کنید.

سردار مهری خاطرنشان کرد: تمامی درخواست ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت بررسی و متقاضیان جهت گذراندن دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی به بسیج سپاه استان محل سکونت معرفی خواهند شد. کارت

سردار مهری ادامه داد: سربازان وظیفه مشمول این ضوابط نیز در صورت گذراندن دوره آموزشی رزم مقدماتی در یگان خدمتی بدون نیاز به گذراندن دوره بازآموزی و پس از احراز شرایط، معافیت از خدمت و کارت ترخیص اعطا می شوند.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: قربانیان و خانواده های آنان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال پیام رسان داخلی سازمان سروش، ایتا و روبیکا به نشانی khabaresabazi@ از آخرین اخبار مرتبط جدید دریافت کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید