مقصد خطرناک گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس است

مقصد خطرناک گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس است

به زودی او دیگر در فهرست شارلوا نبود و مشخص بود که دارد می رود. شایعات زیادی در مورد مقصد آینده وینگر ایرانی به گوش می رسید اما او در نهایت به قاسم پاشا پیوست. این تیم که در رده سیزدهم لیگ 20 تیمی ترکیه قرار دارد وضعیت جالبی ندارد. مشخص است انتقال کولی زاده به قاسمپاشا قرضی شد اما انتشار این خبر با استقبال چندان مثبتی در بین اهالی فوتبال ایران همراه نبود.

حقیقت این است که ترکیه تقریبا هرگز مقصد مناسبی برای فوتبالیست های ایرانی نبوده است. تعداد زیادی از بازیکنان ما بعد از حضور در این لیگ به حاشیه رفتند، مشکل داشتند یا در بهترین حالت روزهای عادی را بدون رشد و پیشرفت تجربه کردند. مهمترین نمونه از این دست شاید سفر ناموفق مهدی طارمی و رامین رضایان به ترکیه و عقد قرارداد با ریزه اسپور باشد. اتفاقی که برای هر دوی آنها به خصوص طارمی دردسرهای زیادی ایجاد کرد و آنها را به عقب انداخت. ترکیه به غیر از 3 قطب اصلی خود که اغلب از حضور بازیکنان مشهور خارجی سود می برد، چیز زیادی برای دیگران ندارد و بعید است که افق جدیدی پیش روی کولیزئوم باز شود.

در قحطی بازیکنان تکنیکی، کولی زاده از معدود افرادی است که به راحتی می تواند مدافعان حریف را ترک کند. او در جام جهانی نیز در تیم ملی حضور داشت و از معدود اعضای این تیم بود که عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. شارلوا همیشه برای او کوچک بود، اما کولی زاده حالا به این نتیجه رسید که باشگاه بلژیکی در مقایسه خیلی خوب به نظر می رسد! اگر این رگرسیون نیست پس چیست؟ درست در سال بعد از جام جهانی.

دیدگاهتان را بنویسید