نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی گام دیگری در تحقق تمدن نوین اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

فرزانه کلاهدوزان در جلسه افتتاحیه یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: رسول الله (ص) فرمودند خیری بزرگتر از مرگ انسان در راه خداست و خیری نیست. بالاتر از شهادت است

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت گفت: خدمت خالصانه مهمترین ویژگی شهدای خدمت بود. او با فعالیت شبانه روزی و خدمت به مردم، توجه ویژه ای به ارتقای اخلاق فردی و عمومی داشت. او خود را سرباز رهبری می دانست و اصرار داشت که تمام دلبستگی ها به ولی فقیه باشد. زندگی شهید رئیسی مظهر حکومت دینی است و مردم ایران در طول سالهای خدمت این شهید بزرگوار شاهد بودند که می شود ملتی با فقیه و مجاهد در رأس قوه مجریه باشد. .

رئیس کمیسیون خانواده، زنان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن این روزها از روش های تبلیغاتی خود استفاده می کند که به تعبیر رهبر انقلاب مهمترین آن است. تکلیف تبیین.» بدون حضور مردم نمی‌توان به سمت کمال حرکت کرد و اگر می‌خواهیم مردم و جوانان در کنار انقلاب باشند، باید دید را جامع و مستند کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی در ذهن شبهه شد اگر بخواهد حرف بزند و حق را بیان کند با دشمنی مواجه می شود بنابراین جهاد در این زمینه لازم است و جهاد روشنگری در مقابل محافظه کاری است.

کلاهدوزان بیان کرد که توضیح ما باید موثر باشد یعنی. همانطور که در جهاد نظامی جهادگر با برنامه وارد می شود، در جهاد تبیینی نیز باید از حرکت های ناپخته پرهیز کرد و گفت: در این مقطع حساس ابتدا باید دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی تبیین شود. و سپس هزینه انتخاب جانشین شایسته و موثر برای ادامه راه شهید رئیسی را خواهیم پرداخت.

وی درجه سرسپردگی به ولایتمداری و تخصص کاندیداها را مهم عنوان کرد و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهید به جای تخریب، گفتمان ایجابی و تبیینی بود که باید سرلوحه همه کاندیداها باشد.

رئیس کمیته خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) گفت: امام خمینی (ره) شخصیت برجسته ای بود و تأثیر عمیقی بر مردم منصوب خدا در دنیای مدرن و در میان مردم داشت. پیشوایان از قرون اخیر، راه او را ادامه دهنده راه انبیا و زمینه ساز ظهور منجی موعود دانسته اند.

وی با بیان اینکه نام امام خمینی (ره) در سراسر جهان در حال گسترش است و راه ایشان توسط رهبری انقلاب دنبال می شود، گفت: امروز صدای استبداد ستیزی از گوشه و کنار جهان به گوش می رسد. به خصوص از دانشگاه های آمریکا و اروپا.

متنفران به نامه مراجعه کنند رهبر معظم انقلاب وی خطاب به دانشجویان آمریکایی گفت: نامه رهبر انقلاب گام دیگری در تحقق تمدن نوین اسلامی بود. رسانه های جهان نتوانستند از این نامه عبور کنند و بخش هایی از آن را برجسته کردند.

وی با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات گفت: 31 اردیبهشت هر سال به عنوان روز جهانی بدون دخانیات نامگذاری شده است. بر اساس آمار، سیگار مهمترین عامل مرگ و میر در جهان است و در ایران بر اساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت، بیش از 11 میلیون نفر به طور مداوم سیگار و قلیان مصرف می کنند که یکی از مهم ترین آنهاست. عوارض شروع یا تشدید بیماری های قلبی، ریوی و سرطان. البته آمارهای زیادی از آسیب های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی ناشی از مصرف دخانیات وجود دارد.

رئیس کمیسیون خانواده، زنان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان وی با بیان اینکه شعار امسال “حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات” بود، گفت: با حذف دخانیات از دید کودکان و نوجوانان می توان به سلامت جامعه کمک کرد و با جلوگیری از تبلیغات و مصرف دخانیات می توان جامعه را از این خطر مصون داشت. همچنین باید توجه داشته باشیم که مصرف دخانیات مشکلاتی را برای اطرافیان و حقوق مردم ایجاد می کند.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها