نسخه حل مشکلات هر استان مختص همان استان است

محسن رضایی در سفر به استان لرستان:

سرلشکر محسن رضایی در یادواره شهدای حاج عمران خرم آباد گفت: لرستان را باید با حاج عمران و کاله 2519 شناخت و مردم لرستان همیشه در صحنه انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری موج


سرلشکر محسن رضایی وی در یادواره شهدای حاج عمران خرم آباد گفت: لرستان را باید با حاج عمران و قله 2519 شناخت و مردم لرستان همیشه در صحنه انقلاب هستند.

وی افزود: در اوج تنهایی از کشور و سرزمین خود در برابر تجاوزات و هجمه های رژیمی که از حمایت 35 کشور برخوردار بود دفاع کردیم.

رضایی تاکید کرد: امروز همه دنیا تشخیص می دهند که این مقاومت باورنکردنی در منطقه کوچک نوار غزه الهام گرفته از رشادت ها و مقاومت کم نظیر رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس لبنان است.

وی ادامه داد: اوج رشادت‌های رزمندگان تیپ 57 در منطقه حاج عمران بود و این عملیات یکی از سخت‌ترین عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس بود و سختی‌های دفاع مقدس منجر به اقتدار نیروی دفاع مقدس شد. کشور امروز مقامی که اخیراً بخشی از عملیات وعده صادق را دیدیم.

سرلشکر رضایی هدف از این عملیات را حمله عنوان کرد کنسولگری ایران در دمشق این فروپاشی اقتدار ایران بود، تاکید کرد: راهبرد فرماندهان نیروهای مسلح و علاوه بر آن فرماندهی عالی با پاسخی هوشمندانه نقشه شیطانی دشمنان را خنثی کرد.

هدف قرار دادن پایگاه هوایی اسرائیل معنای خاصی داشت.

وی افزود: این میزان پاسخ، نمایش قدرت به رژیمی بود که بمب اتم دارد و اکنون می دانند که ایران در برابر هیچ دشمنی حتی اگر هسته ای باشد، بی پاسخ نخواهد ماند.

رضایی تصریح کرد: این اقتدار و عظمت مرهون رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس و رشادت های مدافعان حرم است و مردم غیور ایران با تمام وجود برای دفاع از میهن ایستادند.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها