ولایت مداری همان نسخه شفابخشی است که حاج حاجیم برای ما نوشت

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797647

فرمانده کل کشور با بیان اینکه برخی از شهدا بارها در وصیت نامه خود بر ولایتمداری تاکید داشتند، پس از استانداری گفت: ولایت نسخه شفابخشی است که حاج حاجیم برای ما نوشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشعری امروز در جمع فرزندان شهدا به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل امام علی (ع) اظهار داشت: ع: یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید ابومهدی و یاران شهیدشان ایستاده و رنگ و بوی کشور الهی و شهیدپرور شده است.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی پر برکت و پر برکت خود مایه افتخار و سربلندی مردم و کشور بود و پس از شهادت نیز مایه خیر و برکت و در 40 سال مجاهدت در دفاع مقدس و سپس در میدان بود. و کارهای بزرگی در امنیت و حفاظت از حرم و مظلوم انجام داد.

اشتری از حاج قاسم به عنوان سالار مدافعان حرم یاد کرد و افزود: حاج قاسم با درایت و تدبیر و قدرت تدبیر با غده پلیدی که در کشورهای مسلمان رسوب کرده بود مقابله کرد و آن را به سطل زباله تاریخ انداخت.

فرمانده کل کشور یادآور شد: تکفیری ها و گروه های سلفی به سرکردگی داعش در کشورهای مسلمان به نام اسلام و بر خلاف مبانی اسلام با حمایت مستقیم آمریکا و دولت صهیونیستی وارد عمل شدند. اسلام را تهدید کردند اما نتوانستند و لطف و عنایت خداوند و ائمه (ع) و فرمان با درایت و اقتدار حاج قاسم مکر آنان را خنثی کرد.

اشتری افزود: کسانی که در ابتدای درگیری ها در کشورهای مسلمان وقتی سربازان ما برای دفاع از امنیت ما و حرمین رفتند به عنوان یک وظیفه شرعی گفتند که برای چه می روند. آنها باید بدانند که امنیت، آرامش و ثبات کامل ما به برکت خون شهدای عزیزمان و حاصل هزاران مایل نبرد فراتر از مرزهای ماست.

وی تصریح می کند: کشورهایی که ظلم در آنها گسترده است نتوانستند با دشمن مقابله کنند و سردار سلیمانی آنها را سازماندهی کرد و وحدت گفتار را بین گروه های رزمنده ایجاد کرد و شهید سلیمانی قدرت سازماندهی و بسیج ابزار برای رسیدن به هدف بزرگ را داشت.

اشتری افزود: شهید سلیمانی متعلق به کرمان، ایران، جهان اسلام و شیعه نبود، بلکه حاج قاسم متعلق به همه آزادی خواهان بود و رهبری در حال رشد است و همان راهی را می رود که شهدا در روز عاشورا از آنها کمک خواستند. .

وی ادامه داد: حاج قاسم پیشوای عاشورا و عزیز دل مردم است زیرا به سیدالشهدا(ع) اقتدا کرد و گفت ما امت امام حسین هستیم و خدمات زیادی در طول زندگی خود انجام داد و بعد از شهادت نیز موجب الطاف و برکت بیشتر از ایشان شد. زندگی و رهبری ایشان گفتند: دشمن از شهید سلیمانی بعد از شهادتش بیشتر می ترسد.

فرمانده کل کشور با اشاره به دیدارهای خود با حاج قاسم رمز موفقیت شهید سلیمانی را صداقت و اخلاص و اخلاص حاج قاسم استثنایی دانست. و حق با فرزندان شهداست که عمو و ناپدری خود را از دست دادند و ما فرمانده بزرگمان را از دست دادیم.

اشتری گفت: تواضع حاج قاسم خاص و همگانی بود و ولایتمداری از دیگر ویژگی های این شهید است و با تمام وجود از ولایت اطاعت می کرد و اگر می دید آقا اشاره می کرد وظیفه خود می دانست که کاری انجام دهد یا نه. .

وی با بیان اینکه برخی از شهدا بارها در وصیت نامه خود به ولایتمداری تاکید کردند، سپس تصریح کرد: ولایت نسخه شفابخشی است که حاج قاسم برای ما نوشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید