حاج حاجیم امروز بیش از هر زمان دیگری در دل مردم زنده است


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818024

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دلا، امروز احساس می کنم روحیه حاج قاسم در جامعه و در بین ما فراتر رفته است، چرا که اندیشه و روش ایشان. زندگی قبلاً در دل مردم زنده تر است.» اینجا سرزمینی زنده و ماندگار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خاک پاک شلمچه قدمگاه و مشهد شهدایی هستند که در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند.

وی گفت: حضور شهدا به معنای واقعی کلمه در جای جای یادواره ها احساس می شود. کشور و سرزمین ما شهدای بزرگی دارد و باید قدر این امر جاودانگی باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از دو سال تشنگی، خوشبختانه امسال سفرهای راهیان نور برگزار شد و زائران زیادی از سراسر کشور از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا استقبال کردند. ”

سلامی با اشاره به جایگاه والای شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پس از بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دلا، امروز احساس می کنم که روح حاج کاسم به واسطه تفکرات و سیره او در جامعه و در بین ما فراتر می رود. از تفکر «او زنده‌تر از همیشه در دل مردمان این زمین است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های لازم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: می توان در جهت ارتقای کمی و کیفی یادمان های شهدا و وجود راهیان نور که هدف ماست گام های بهتری برداشت. ”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید