یکی از جوایز ورزشی من تقدیم مدال جهانی ام به حاج حاجیم بود.

ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797187

مهران حسن زاده هوش یکی از جوایز ورزشی خود را اعطای مدال قهرمانی جهان سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: با دیدن روحیه قهرمانی حاج قاسم در واقع حرکت کوچکی برای تجلیل از کارهای بزرگ سردار بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران حسن زاده خوش متولد 1370 در روستای خوشین اسفراین و دارنده مدال جهانی کشتی در سال 2014 در گفت و گو با عصرتراک اظهار داشت: 10 سال است که به صورت حرفه ای کشتی می گیرم و در این مدت عناوین زیادی در مسابقات مختلف کسب کرده ام. جهت گیری در رده های شهری، استانی، کشوری، بین المللی و بین المللی در رشته های جودو، کشتی و کشتی سنتی، کشتی با چوه، آلیش و کوراش.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت دو واژه قهرمان و قهرمان گفت: قهرمان کسی است که مدال داشته باشد اما قهرمان کسی است که علاوه بر قهرمانی دارای ویژگی های اخلاقی باشد که او را به یک قهرمان تبدیل کند. قهرمان.”

حسن زاده هوش از دموکراسی، ایثار، شجاعت و حمایت از مظلوم به عنوان صفات قهرمانی یاد کرد و گفت: همه این خصلت ها در سردار سلیمانی وجود دارد و من از زمانی که روحیه قهرمانی حاج قاسم را دیدم بیشتر مشتاق شناختن حاج قاسم بودم. “من پیداش کردم.

دارنده مدال برنز جهان در کشتی با اشاره به اینکه یکی از جوایز ورزشی من این است که بتوانم به حاج حاجیم مدال بدهم، گفت: قطعا کسب مدال برای یک ورزشکار کار سختی است اما دیدن ایثار و مردم سالاری انسانی است. مثل حاج قاسم قطعا از همه مدال هایی که من دارم ارزشمندتر است.

وی ادامه داد: در واقع اخلاق در ورزش زنده است، ما باید اینگونه باشیم تا ورزشکار نمونه در جامعه باشیم، وقتی کسی که این همه شجاعت نشان داده و جان خود را برای کشور عزیزمان ایران فدا کرده است، مدال گرفتن فقط یک مدال است. تجلیل کوچکی از اعمال بزرگ حاج قاسم.

حسن زهه کوش گفت: سردار سلیمانی با ویژگی هایی چون اخلاص، تقوا، ولایتمداری و مردم سالاری در ذهن من زنده است و همین ویژگی ها باعث شد که من از دوستداران سردار باشم.

وی در پایان گفت: ادامه مکتب حاج قاسم تنها حضور در میدان جنگ نیست، بلکه در داخل کشور می توان به نیازمندان کمک کرد، اختلافات را حل کرد، با صدقه، مردم سالاری، ولایت مداری می توانیم در مسیر سردار حرکت کنیم. مدرسه سلیمانی انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید