نماینده مردم بانکی پور: جریمه بی حجابی باید ظرف 3 هفته پرداخت شود/ قانون عفاف و حجاب به پلیس اجازه دستگیری 5 گروه را می دهد.

نماینده مردم بانکی پور: جریمه بی حجابی باید ظرف 3 هفته پرداخت شود/ قانون عفاف و حجاب به پلیس اجازه دستگیری 5 گروه را می دهد.

بانکی پور نماینده مجلس گفت: قانون جدید عفاف و حجاب بین مردم عادی و سلبریتی های این حوزه تمایز قائل شده است. هر شخص مشهوری که در جامعه نفوذ داشته باشد، کسانی که با طرف های خارجی در ارتباط هستند و پروژه ای دارند که هنجارها را زیر پا می گذارد و همچنین پلتفرم هایی که استفاده می شود به شدت جریمه می شوند، ما فکر می کنیم که تمرکز باید روی این موضوع باشد. در منبع و بسیاری از مشکلات از این طریق حل خواهد شد.

به گزارش جماران؛ امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان در مجلس در برنامه جهان آرا گفت: کسانی که اصرار دارند برای جریمه بی حجابی ماده 638 قانون مجازات اسلامی کافی است ببینند حکم قطعی آن یک میلیون و 200 هزار تومان است. البته قاضی می تواند محرومیت های اجتماعی را هم در نظر بگیرد

قانون جدید عفاف و حجاب در این زمینه بین افراد عادی و سلبریتی ها تفاوت قائل شده است. هر فرد مشهوری که در جامعه تأثیر داشته باشد، کسانی که با بیرون در ارتباط هستند و پروژه ای دارند که هنجارها را زیر پا می گذارند و همچنین پلتفرم هایی که استفاده می شود، جریمه سنگین تری خواهند داشت، ما فکر می کنیم که تمرکز باید روی این موضوع باشد. منبع و در نتیجه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد

بانکی پور نماینده مجلس: جریمه اولیه 1.5 میلیونی برای اکثر افراد بی حجاب بازدارنده است.

امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان در مجلس در برنامه جهان آرا گفت: مبالغ جریمه در قانون عفاف و حجاب پس از مشورت با کارشناسان مختلف مشخص شد. جریمه مرحله اول 3 میلیون تومان است که البته در ابتدا یک میلیون و 500 هزار تومان تعلیق می شود و اگر فردا یا چند روز دیگر تکرار شود باید یک و نیم میلیون و 3 میلیون بعدی پرداخت شود.

باید حساب غارتگر و غارت شده را تقسیم کنیم. و ما معتقدیم بیش از 95 درصد افراد بی حجاب کسانی هستند که مورد سرقت قرار گرفته اند و خشن نیستند، اما برای آن عده معدودی که به فکر پول نیستند و قصد هنجارشکنی دارند، جرایم سنگین مادی و محدودیت های زیادی در نظر گرفته شده است. .

بانکی پور نماینده مجلس: جریمه بی حجابی باید ظرف 3 هفته پرداخت شود

امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان در مجلس در برنامه جهان آرا گفت: جریمه بی حجابی در قانون جدید عفاف و حجاب باید ظرف سه هفته پرداخت شود و اگر فردی به آخرین مراحل اعتراض برود این جریمه ادامه دارد. دو ماه”.

بانکی پور: بر اساس قانون عفاف و حجاب، پلیس اجازه دستگیری 5 گروه را صادر کرد

چه الان در زمان اجرای طرح نور و چه در گذشته که پلیس بر اساس بند 638 قانون مجازات اسلامی مجاز به دستگیری افراد بی حجاب بود، همه متخلفان دستگیر نشدند، اما بر اساس قانون جدید عفاف و حجاب، پلیس می تواند افراد نیمه برهنه، افراد سازمان یافته یا مرتبط با جریانات ضداسلامی و بیگانه، افرادی که مقاومت می کنند و با اخطار مواجه می شوند و خارجی هایی که مدارک قابل قبولی ندارند را به آرامی دستگیر کنید.