نگرانی موریس از انتخاب خط دفاعی سپاهان!

نگرانی موریس از انتخاب خط دفاعی سپاهان!

تیم فوتبال سپاهان امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف ملوان می رود که خوزه مورایس در این دیدار هر سه مدافع خود را در اختیار دارد و باید دید از چه بازیکنانی در قلب خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

مورائیس در آخرین بازی سپاهان از محمد دانشگر در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد و هادی محمدی به همراه رامین رضاییان در مرکز خط دفاعی قرار گرفتند اما بازگشت رامین رضاییان حضور او در سمت راست خط دفاعی را تایید می کند. خط و از بین 3 مدافع، دو بازیکن در ترکیب اصلی خواهند بود.

البته به دلیل غیبت میلاد زکی پور، فرصت بازی در سمت چپ خط دفاعی برای محمد دانشگر وجود دارد، اما عملکرد خوب آریا یوسفی مقابل مسرفسنجان می تواند به مورایس جرات استفاده مجدد از این بازیکن را در یک بازی غیر تخصصی بدهد. موقعیت

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در هفته هایی که محمد دانشگر مصدوم و از میادین خارج شد توانسته اند خط دفاعی مستحکمی در سپاهان ایجاد کنند و همچنین آشنایی خوب دانشگر و یزدانی می تواند دفاع مطمئنی برای طلایی پوشان در این دیدار حساس ایجاد کند.

دیدار تیم های سپاهان و ملوان از ساعت 19:30 امروز برگزار می شود و مشخص می کند که مورایش کدام بازیکنان را انتخاب خواهد کرد.