هر کجا از سوی دشمنان تحریم شدیم، همان نقطه به موفقیت دست یافتیم

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی نشان داده است که هر جا که با موانع و تحریم ها روبرو بوده، در عین حال موفقیت هایی را نیز کسب کرده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی پایان با اشکال مختلف است. طرف های جهان

فرمانده کل ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اندیشه دشمن در تحریم ایران را فلج کردن و خیانت به کشور دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی بدون ترس و با آگاهی از دشمنی همه جانبه و عواقب آن به قلب استکبار حمله می کند. نشانه قدرت ایمان و مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وی با بیان اینکه خودباوری امروز نیروهای مسلح ناشی از اعتماد مردم به نظام است افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم ها همراهی با مردم است.

وی با اشاره به پروژه هایی که در سفر امروز به سمنان یافت می شود، یادآور شد: همه نیروها و مسئولان خادم مردم هستند و مانند گذشته از تمام توان و ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

وی از واحدهای مختلف تیپ 12 قائم(عج) بازدید و در مراسم احداث بیمارستان 128 تختخوابی قائم آل محمد(عج) با زیربنای 10 هزار متر مربع شامل بخش های قلب، بانوان، اورژانس های تخصصی و تروما، رزونانس مغناطیسی هسته ای و توموگرافی کامپیوتری انجام خواهد شد.