وزارت صمت توسعه موتورهای دریایی، شناورسازی و دکل‌های حفاری را در اولویت دارد

وزیر صمت:

وزیر صمت توسعه صنعتی موتورهای دریایی و نیروی محرکه، شناورسازی و نوسازی ناوگان دریایی و تولید دکل های حفاری را سه اولویت وزارت صمت در راستای توسعه دریا محور می داند.

به گزارش خبرگزاری موج


عباس علی آبادی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی مشارکت اقتصاد دریایی ایران در قشم دریا را یکی از فرصت‌های اصلی توسعه در کشور می‌داند و تصریح می‌کند: دولت برای تحقق اهداف توسعه دریامحور بسیج شده است، از این رو وزارت صنعت برای فعالیت‌های اصلی در سه بخش آغاز به کار کرده است.

وی افزود: اولین بخش از تلاش وزارت دفاع برای ایفای نقش در توسعه بخش دریایی، ورود به حوزه موتورها و پیشرانه‌های دریایی است که برنامه‌های اساسی برای آن داریم و با توجه به پیشرفت‌هایی که انجام شده است. امروزه ظرفیت تولید نیروی محرکه شناورهای دریایی از یک مگاوات به 25 مگاوات افزایش یافته است. صورت کاملاً موضعی دارد.

علی آبادی تاکید کرد: امروز در حال آماده شدن برای توسعه صنعتی تولید نیروی محرکه دریایی هستیم و از نظر دانش به این ظرفیت رسیده ایم و نمونه هایی ساخته ایم که کاملا موفق بوده و اکنون در صدد هستیم با قیمتی اقتصادی و اقتصادی به مردم ارائه کنیم. با کیفیت بالاتر از نمونه های خارجی

وزیر صنعت معدن و تجارت فرمود: قسمت دوم که وزارت سکوت با توجه به توسعه محور دریا وارد عرصه تولید رینگ، کاپشن و جک شده است که در اولویت قرار دارد و سعی داریم با همکاری دستگاه های حفاری کار خوبی را در زمینه تولید دکل های حفاری آغاز کنیم. وزارت نفت.

وی خاطرنشان کرد: اولویت سوم وزارت امنیت، تولید شناورهای نیروی دریایی است. از آنجایی که نیروی دریایی کشور فرسوده است و نیاز به احیا دارد، لذا وزارت دفاع قاطعانه از هرگونه تعامل شرکت های داخلی و خارجی در این زمینه حمایت می کند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها