وضعیت بهداشت و درمان چالوس مطلوب نیست

نماینده منتخب نوشهر و چالوس در مجلس:

نماینده منتخب نوشهر و چالوس در مجلس گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت مطلوب نیست و مشکلاتی وجود دارد که شایسته بهداشت و درمان نیست.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

کامران پولادی در نشست بررسی مشکلات شهری چالوس با حضور وزیر کشور و مدیران شهری و استانی مازندران که در فرمانداری چالوس برگزار شد، گفت: پل زیرگذر شهرستان نواب در شهرستان چالوس طی اخیر آسیب دیده و چندین نفر جان خود را از دست داده اند. سال ها.

وی ادامه داد: پلی که فقط باید زیرگذر آن ساخته شود اما هنوز تصمیم گیری نشده است.

نماینده منتخب مردم نوشهر و چالوس در شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از انتظارات و مطالبات مردم چالوس بحث محور ترافیکی چالوس است، گفت: 60 روستا در بالادست قطعه مرزان وجود دارد. آباد که در تمام طول سال دامداران و کشاورزان در آن زندگی می کنند. زمانی هم وجود دارند که راه چالوس به تهران یک طرفه می شود اگر خدای ناکرده فردی در یکی از این روستاها مشکلی داشته باشد و نیاز به مراجعه به مراکز درمانی شهر داشته باشد. ، پشت ترافیک سنگین گرفتار خواهند شد.

پولادی افزود: پل های ارتباطی روستاهای واسپول و ساتره در سیل مرداد 1401 تخریب شد و تسریع در ساخت آنها ضروری است.

وی در پایان گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت مساعد نیست و مشکلاتی وجود دارد که در شأن بهداشت و درمان نیست، بنابراین قولی از وزیر بهداشت داریم. برای مقابله و پایان دادن به این وضعیت.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها