پرسپولیس باز هم از صاحبش قرض گرفت!

چندی پیش خبر پرداختی جدید از بانک شهر پس از امضای اوراق نقل و انتقالات منتشر شد تا باعث خوشحالی هواداران این تیم شود.

اما حالا پیگیری ها نشان می دهد که این ماجرا ابعاد جدیدی پیدا کرده و پرداخت از سوی مالکان جدید همچنان بر اساس وام بوده و تزریق مالی آن چیزی که وعده داده شده را به آنها نداده است!

پرسپولیس باز هم از صاحبش قرض گرفت!

سوالی که حالا در سه هفته مانده به پایان فصل و در شرایطی که درآمدشان زیر 60 درصد است و مشکل مالکیت و درآمدشان را در هفته های حساس و کوتاه باقی مانده دنبال می کنند، نگران است.

نکته عجیب این است که حتی پس از امضای اسناد مربوط به مالکیت جدید توسط بانک ها، آنها هیچ اقدامی برای معرفی اعضای جدید هیئت مدیره انجام نداده و به دلیل این مشکل از پرداخت هایی که باید می شد نیز اجتناب کردند. ساخته شده. اتفاقی که باعث آخرین دریافتی این باشگاه شد مربوط به وامی است که دوباره از مالک خود دریافت کردند!

رضا درویشی که بار دیگر در آستانه خطرناک فصل و روزهای پایانی لیگ دچار مشکل مالی شد، به عنوان یکی از مدیران مورد اعتماد مالکان جدید، پیگیر منابعی برای حل این مشکل است. اما موضوع اصلی اینجاست که بانک ها پس از معرفی به عنوان مالک جدید این باشگاه، طبق اساسنامه باید اعضای هیات مدیره را نیز معرفی کنند و از این طریق ردیابی بدهی خود به این باشگاه را انجام دهند.

اتفاقی که در شرایط فعلی نیفتاد و بانک شهر که از ابتدای فصل اسپانسر اصلی این باشگاه محسوب می شد، پس از معرفی به عنوان سهامدار اصلی پرسپولیس، پس از اعلام نیاز باشگاه به منابع مالی، پرداخت خود را انجام داد. به عنوان “وام” اعطا شده به قرمزها.

پرسپولیس اکنون رقابتی فشرده با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی و قهرمانی در این فصل را دنبال می کند و در عین حال با توجه به تعطیلات و فرصت باقی مانده برای بازی پیش رو قرمزها، زمزمه هایی از احتمال اعتصاب نیز شنیده می شود. در اردوی این تیم بازیکنان و سایر اعضای تیم نگران هستند که در سه هفته مانده به پایان فصل، باشگاه نتواند به تعهدات خود عمل کند و پاداش آنها مانند فصل گذشته حل نشده باقی بماند.

باید دید مدیران باشگاه و همچنین مالکان و سهامداران پرسپولیس در این مدت کوتاه باقی مانده برای رفع موانع چه برنامه ای خواهند داشت و آیا به تعهدات خود عمل خواهند کرد یا حاشیه ناخواسته ای در این تیم به وجود خواهد آمد.