پرندگان کوچک ایرانی; بزرگترین نگرانی این روزهای اسرائیل!

پرندگان کوچک ایرانی;  بزرگترین نگرانی این روزهای اسرائیل!

روز جدید : روز گذشته مقامات دفاعی اسرائیل خبری مبنی بر تلاش ایران برای تجهیز ونزوئلا به پهپادهای پیشرفته برای مهاجران منتشر کردند که نشان از پیشرفت ایران در این زمینه دارد، پهپاد تهران نیز نگرانی زیادی در اسرائیل ایجاد کرده است.

در پی حملات اخیر پهپادهای افراطی مرتبط با ایران و همچنین ورود موفقیت آمیز یک پهپاد به خاک اسرائیل، توافقی برای کمک به اسرائیل و متحدان منطقه ای آن در شناسایی و سرنگونی پهپادهای دشمن منعقد خواهد شد.

جروزالم پست با اشاره به پیشرفت‌های ایران در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین نوشت: بر اساس گزارشی که از تلویزیون اسرائیل پخش شد، اسرائیل و متحدان منطقه‌ای آن در حال کار بر روی یک توافق دفاعی مشترک برای محافظت از آنها در برابر حملات پهپادی هستند.

به گزارش کانال 12، اسرائیل پس از حملات پهپادی و موشکی کروز علیه عربستان سعودی و امارات متحده عربی منتسب به گروه های نیابتی ایران در یمن و عراق، کار بر روی توافق های اولیه با کشورهای منطقه را آغاز کرده است.

اگر توافق حاصل شود، اگر کشورهای عضو تشخیص دهند که هواپیمایی که به کشور همسایه پرواز می کند، می تواند به کشور هشدار دهد و در حذف پهپاد همکاری کند.

این شبکه بدون ذکر منبع گفت که این همکاری شامل همسایگان دور و نزدیک می شود، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

این گزارش تلویزیونی یک روز پس از آن منتشر شد که نیروی هوایی اسرائیل در سرنگونی یک پهپاد کوچک که از لبنان وارد این کشور شده بود ناکام ماند و گروه تروریستی تحت حمایت ایران، حزب الله مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

روز گذشته مقامات دفاعی اسرائیل اخباری مبنی بر تلاش ایران برای تجهیز ونزوئلا به پهپادهای پیشرفته برای مهاجران منتشر کردند که نشان از پیشرفت ایران در این زمینه دارد، تهران نیز باعث نگرانی شدید اسرائیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید