پزشکی قانونی اردبیل به نیروی انسانی و اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل پزشکی قانونی استان اردبیل:

مدیرکل پزشکی قانونی اردبیل گفت: پزشکی قانونی استان اردبیل با کمبود نیروی انسانی و اعتماد دست و پنجه نرم می کند و رفع این چالش ها نیازمند توجه و همت نمایندگان مردم استان در شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل، نگار هوشنویس در دیدار با مردم مشگین شهر در دوازدهمین دوره شورای اسلامی، گزارشی از وضعیت خدمت، نیروی انسانی و اعتبارات اعطایی ارائه کرد. به مرکز پزشکی قانونی مشگین شهر و خواستار رسیدگی جدی برای اعطای اعتبارات منابع انسانی این مجموعه شد.

معاون اداری مالی اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل نیز در این جلسه گزارشی از مشکلات و اعتبارات استان، میزان خدمات ارائه شده، تعداد پرونده ها و وضعیت جذب وام های عمرانی ارائه کرد.

در این جلسه بابک رضازاده منتخب مردم مشگین شهر در شورای اسلامی نیز به سختی و حساسیت بالای کار در پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: فشار کار و حجم جهت گیری ها در پزشکی قانونی بالاست. و کار در آن ذهنی و روانی قابل مقایسه با مشاغل کم است.

وی خواستار ارائه راهکارهای قانونی برای ترمیم اعتبار پزشکی قانونی استان شد و در خصوص تخصیص منابع مالی به مرکز پزشکی قانونی شهرستان مشگین شهر قول مساعد داد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها